Gå til innhold

April: Så rart i dag er det min termindato...


bollemie

Anbefalte innlegg

Og her sitter jeg. Ingenting som har skjedd ennå. Så rart at den dagen jeg har ventet på i 9 måneder er kommet...Jeg forstår det ikke helt. Har hele tiden trodd at jeg kom til å føde før termin, men det har jeg altså ikke gjort. Har ikke hatt mye tegn på fødsel heller ennå. Har bare hatt menstruasjonsmurringer i perioder i en uke.

Jeg må le litt av meg selv. De siste dagene har jeg vært desperat i forsøk på å få fødselen i gang med utallige kjerringråd. Må vel bare vente. Ser for meg at han kommer når jeg minst venter det...Men hadde vært så kjekt om han kom nå i helgen eller før påske. Da er det ikke sikkert samboeren min måtte tatt seg fri fra jobb uten lønn i det hele tatt, for det er jo en del fridager i påskeferien allikevel. Hvordan går det med dere andre med termin nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin nå på søndag, og har det som deg - ingen tegn til fødsel. Det eneste er vel litt kraftigere kynnere og kvalme, men vet ikke om det sistnevnte akkurat er et fødselstegn.. I tillegg har ikke den lille jenta i magen min festa seg (og det til tross for at jeg er førstegangsfødende), så jeg belager meg vel på å gå en del over tida =( Men håper også på en påskebaby, for det hadde jo vært kjekt om den kom mens samboeren likevel har fri (da slipper han å bli trukket i lønn). Det er i alle fall ingen tvil om at det er spennende dager vi har i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver!

Jeg hadde ul-termin på søndag jeg, og mensterminen min er i dag, men jeg sitter her fremdeles med stor mage :) Men var forberedt, siden jeg gikk 8 dager over sist. Men legen min mener at det er fødsel rett rundt hjørnet nå! :)

 

Ønsker deg lykke til, og håper at det snart blir fødsel på deg, Mie!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Var du på trening idag?? Jeg er veldig sliten, vært på ikea og kvadrat idag... Nå har jeg spist annanas og prøvd litt diverse for å få ut gutten min. er så utålmodig nå!!! Nå begynner jo påsken snart og det passer perfekt å føde nå!!! Føler jeg kan gå lenge til jeg... aner liksom ingenting og det er litt frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nei, var ikke på trening. Tror ikke jeg tørr siden det er termin nå. Er også litt trøtt etter tur på kvadrat i dag. Skal legge meg nå. Jeg tror ikke jeg gidder forsøke mer kjerringråd nå lenger. Har prøvd ut alt....Skal prøve å ikke tenke så mye på det i morgen dersom han ikke kommer i natt da. Blir så sliten av å stresse med å få han ut....

Fortsatt lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...