Gå til innhold

Jeg har vært hos legen! :-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Det gikk kjempe fint!!! :-)

 

Jeg tok innvendig UL også!!! Er bare 5 + 1, men legen min og en annen lege mente begge at de kunne se det lille hjerte banke. :-)))))

 

Jeg er såååååååååååå glad!

 

Skal tilbake 25 april, da skal jeg ta blodprøver osv og ny innvendig UL hvis jeg ville det. Og selvfølgelig vil jeg det! :-))

 

Så lykkelig og glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neida, jeg var bare veldig spent! :-)

 

Hadde ikke trodd at det ble noe UL, men når han spurte om jeg ville så sa jeg selvfølgelig ja!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sprøtt, jeg har også vært hos legen. han tok innvendig ultralyd, og vi både så og hørte hjertelyden, noe så vidunderlig!!! Jeg fikk med meg et bilde av den lille - det er så koselig, altså! Legen min sa jeg skulle leve akkurat som før, bare ikke drive med ekstemsport i påsken, da!!! Endelig er det igang på "orntli", neste legebesøk blir hos fastlegen. og 24/5 blir det ny ultralyd. Jeg kommer til å gå til gynekologen og fastlegen annenhver gang! Han mente det bare var tull å gå til jordmor, iom jeg har født før! Jeg er idag 6 uker!!

 

Gladklem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på neste UL og legebesøk 25 april. Det er bare 2,5 uke til! :-) Jeg har en veldig snill lege!

 

Hva ser du på ditt bilde Popkind? Jeg så fostersekken (er det det det heter?) Den var 6 mm lang.... rart å tenke på at inni der ligger det en bitte bitte liten elsket liten baby!!! :-)))

 

Er 5 + 1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg ser en sånn pose, ja fostersekken er det vel, den blir vist borte etterhvert. og inni der er det en liten en med et hjerte som banker. Veldig, veldig rart. Jeg og sambo er er helt snåle begge to idag, vi er så lykkelige over det hele....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...