Gå til innhold

gravidebelte i bil


endeligbarnimagen

Anbefalte innlegg

Hei alle dere flotte gravide jenter!

 

Har dere tenkt å kjøpe gravidebelte for bruk i bil. Ser at noen anbefaler å bruke det allerede fra 2 måned, er det virkelig nødvendig så tidlig???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme... skal på hytta i påsken og da er jeg 11 + 3 og skal kjøre endel timer i bil. Ser de har salg på beltet hos en del forhandlere i Oslo.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte gravidbelte sist jeg var gravid, og har tenkt å begynne med det denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg gravidbelte igår og det var såå godt å sitte med det i bilen istedet for det vanlige belte bare. Jeg er er ca. 8+3 hvis har regnet riktig og føler det presser sånn i magen min for tiden at det var godt å ikke ha bilbelte over magen. Anbefales på det sterkeste av meg hvertfall, ikke bare for sikkerhetens skyld, men også for komforten:)

 

Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte å bruke det hvertfall... jeg får låne fra en vennine, så jeg tenker ikke tanken på noe annet en gang...

jeg føler at det hvertfall ikke skader og da har jeg god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar! Jeg har også tenkt å kjøpe, men syntes det var litt tidlig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte det ikke sist,og skal ikke bruke det nå.

Det er like sikkert med vanlig bilbelte,bare det blir brukt riktig. Altså beltet godt under magen.

 

Men mener jeg så at de var på tilbud et sted.....skal se om jeg finner hvor,så skal jeg skrive en link her igjen til dere som er int. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,fant den....

 

50% får man på gravid beltet hvis man går inn på www.hts.no/verdensnyhet

 

må svare på noen enkle spm.Rabatten gjelder alle som deltar.

 

Så står det: Du finner BeSafe produkter hos autoriserte baby,bil - og rekvisitaforhandlere..... www.hts.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+3 og har begynt å bruke mitt denne uka. Jeg kontaktet mitt bilverksted og de bestilte hos sine leverandører og fikk det sendt direkte til meg. Selve beltet kosta der 399,- + litt frakt.

 

Vet ikke helt hva jeg skal tro om det er nødvendig eller ikke, men pytt, hva gjør man ikke for det lille vidunderet i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var ganske stooooooor da eg gikk gravid. trngte ikke graviditets belte. hva er vitsen? sløs med penger. går helt fint med de som er i bilden fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidebelte er en pute du sitter på med en stropp som holder den nederste delen av beltet (den som går på tvers over magen din) ned, under magen. Da blir ikke magen din klemt av sikkerhetsbeltet. Dette har ingenting med størrelsen på magen å gjøre! Håper ikke at det er mange som tror det.- og nei, dette er ikke sløsing med penger, tvert i mot. Jeg mener at dette er noe av det viktigste man trenger å kjøpe under en graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...