Gå til innhold

Au...det stikker...


Mathoka

Anbefalte innlegg

Det stikker veldig oppi skjeden...akkurat som om noen vrir rundt en kniv oppi der...noen som vet hva dette er? Babyen har festet seg for litt tid tilbake, så det er ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

modning, og klargjøring av alt som skal klargjøres... alle sånne småvondter er fint før fødsel, for da modnes kroppen gradvis, så du slipper å ta alt det vonde i en sveiv... det er vondt nok å føde i utgangspunktet...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører egentlig ikke hjemme her, men er innom av og til... Jeg fikk en sønn for 10mnd siden :o)

 

Jeg hadde masse sånne stikkinger som du beskriver mot slutten... Jordmor fortalte meg at det var på grunn av at hodet fester seg.

 

MASSE Lykke til!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånne, og jeg er bare 28 uker, så kan vel ikke være hodet som fester seg da? Har foresten sånne smerter helt fra halebeinet til symfysen(altså "hele veien rundt"), så lurer på om det kan være bekkenet som gnisser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også disse stikkningene, de kan sitte nederst i magen samt i skjeden. Jeg har også hørt at dette er hodet som fester seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det jeg også nemlig, men det kan det jo ikke være her, siden hodet har vært festet en stund...kanskje babyen som vil enda lenger ned da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har hatt stikkinger i underlivet under nesten hele svangerskapet..har spørt jordmor,men hun visste ikke helt hva det var. hun nevnte noe med at babyen sparket i noen nerver eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...