Gå til innhold

I`m back!!!! :-)))))))).....


¤TralleTroll¤

Anbefalte innlegg

Joda, ifølge gynken er det så bra at!! Hjertet slår det!!! Men den lille er bare 6 mm.. Synes det er svært lite for å være i 8. uke, men han er veldig påståelig med at det er helt normalt.. Så da så! Glemte å ta HcG- prøve... Men så lenge det tydelig er liv er det vel ikke så nøye... Neste kontroll tors. om to uker... hvis ikke noe skjer underveis da... Men jeg reiser på påskeferie og blir på hytta uten internett i 10 dager.... Det blir fryktelig!! Men da blir det spennende å komme tilbake og lese hvordan det går med dere alle her inne!!!!

 

God Påske til alle! :-))

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så koselig å høre at alt er bra! Og gynken har peiling så han skal du høre på;)

 

GOD PÅSKE!!

 

God tur på hytta- vi reiser på hytta på onsdag. Med svigerfamilien. Sambo ahr lyst til å fortelle det til de da-hvorfor ikke sier bare jeg. De vet jo hvordan det er med oss i forhold til at vi har mistet og slik så- og nå SKAL det gå bra!! :)

 

Masse masse klemmer

Lenke til kommentar

SÅÅÅÅÅÅÅÅ flott Tralle :-)))) Gleder meg masse på dine vegne også :-))) Riktig god påske, kose deg i solveggen med marsipan og kvikk lunsj...

 

Kjempe klem :-))))

Lenke til kommentar

Det visste jeg!!! Så bra at alt står bra til!! Ha en fin påske da, og kos deg på hytta:) Det er alltid deilig å komme tilbake til BIM etter et lite ferieopphold:)

Lenke til kommentar

Takker så mye!! :-)) Reiser allerede i morgen, og satser på å bli påske- brun i hytteveggen!! Blir nok ikke så mye ski- gåing akkurat.. eller.. Ok...Kanskje litt da...;-))

Lenke til kommentar

That´s my girl!!!!

 

Jeg visste dette kom til å gå bra så var egentlig ganske avslappet på dine vegne. Det er så utrolig deilig å få nok en bekreftelse på at alt går riktig vei for dere. JiPPPIIIIIII!!!!!!

 

Hadde besøk av ei fra kontoret og jaget henne omtrent gjennom døra for jeg hadde så lyst å se hva du hadde skrevet. Gratulerer så mye.

 

Skal savne deg masse i Påske. Og det blir ille å ikke kunne prate med deg etter min UL i morra. Håper du vil sende meg like mye positiv energi som forrige fredag. Det hjalp!!

 

Kos deg i påske kjære deg! Mange klemmer fra

Lenke til kommentar

Annonse

hei snuppa! Nettopp lagt inn svar til deg under tråden vår!!! :-))))): energi- bølgen er sendt videre....

Lenke til kommentar

Kjempebra!!!

 

Nå får du ei deilig avslappende påske når du vet at knøttet har det så bra =)

 

Klemmer,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...