Gå til innhold

katta mi oppfører seg snålt


scania!2åring og lastebilspire

Anbefalte innlegg

for alle som noen gang er blitt fristet til å tro at katter er dumme dyr,nå skal det motbevises.

 

her om dagen lå jeg på senga.den mannlige halvdelen hadde sovnet og den ene katten hadde forduftet under sofaen.

så da lå jeg og den andre katten der og "pratet"(var vel mest en monolog..hehe).lillegutt var litt stille og jeg lå og lette etter livstegn.

da tok katta saken i egne hender(poter)..hun gikk resolutt opp på magen og begynte å trå med forbeina.hun gjør dette på teppet noen ganger,men da er det mer strekking av potene.nå sto hun og trådde,opp og ned i sikkert 5 min.hele tiden stirret hun på meg.

så,etter å ha holdt på slik la hun seg flatt ned over magen...tror dere ikke at lillegutt våkna:-)i det han sparka fra starta katten å male høyt.jeg var helt satt ut.makan til merkelig katt!

 

så de er langt fra så dumme som noen vil ha det til:-)

 

bare 6 dager til påske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsom historie. Dyrene er nok smartere enn vi tror :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ble så glad av å lese innlegget ditt. Jeg har det på akkurat samme måte! Kattepusen min vet nok at det er en baby inne i magen min ja, hun ligger å mjauer og drar forpotene i magen min, og JEPPERS der er d aktivitet, hun koser med oss kjære nøstegutten! Er det ikke herlig å ha en kattepus som også bryr seg. Katter er absolutt ikke dumme dyr. Første gangen hun kjente at d sparka, ble hun helt vill... :)

 

 

Er i min 29. uke jeg da. Så magen er nok ganske stor. Hihii

 

Lykke til, og NYT tiden med kattepusen din.

 

Husk: Katter kan lett bli sjalu på babyer, så la kattepusen få mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,nesten så en skulle tro han gleder seg til å bli"storebror";-)ser for meg at han kommer til å ligge ved vogna som en hauk.

 

når jeg våkner med kramper i leggene kommer han også ilende og legger seg så nær som mulig.

til vanlig liker han ikke å bli tatt på magen eller bakbeina,men da får jeg lov å legge hånda hvor jeg vil uten at han freser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) JuniBaby06 :)

så stilig at andre også har oppdaget det:-)jeg har et svært tett forhold til kattene mine og noen ganger ser folk litt rart på meg når jeg sier hva dem har gjort ol.men dette viser jo bare at de faktisk er veldig oppegående:-)

 

 

det rare er at den andre katten ikke bryr seg i det hele tatt.han vil helst løpe ute hele dagen..er litt redd for at han skal bli fryktelig sjalu for når han er inne skal helst alt dreie seg om han.

 

kos deg masse med både mage og katt du også:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 katter. Etter at jeg ble gravid har de alle blitt mer sosiale. Men den ene er ekstrem!! Og har vært det fra tja..nesten fra begynnelsen. skal helst ligge oppå magen og gnukker og gnir og er helt snål.

 

Det litt kjipe med denne fasinasjonen av magen min er at katten veier 5,5 kg.!!!!!!!!!!! å ha over 5 kg stampende rundt på magen er tungt:)

 

Det sies og at de lukter melkekjertlene våre. Selv før vi har begynt å produsere råmelk. Dette skal visstnok og gjøre dem smårare:) Husker søstern hadde kattunger da hun fikk minstemann. Da var helt gaaale når hun ammet og prøvde å die!! Måtte til slutt stenge dem inne for de ga seg jo ikke. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at katter ofte hører hjertelyden til den lille, som kan minne dem om hjertet til kattunger inni magen, og at de VET det er noe der inne og vil passe på, på en måte :)

 

Kanskje dette kan stemme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...