Gå til innhold

Symptomer på graviditet


kristin67

Anbefalte innlegg

Hei hadde vært fint med en tilbakemelding fra dere som har blitt gravide med IVF, hvilke symptomer har dere hatt og fra hvilken dag startet de ulike symptomene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe det finnes ingen sikre graviditetssymptomer så tidlig. Alt er så individuellt og bortsett fra uteblitt mens kan alle tegnene bety både det ene og det andre desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... begynner å bli litt utålmodig kanskje :o)

Ta en titt på snartgravid.com, på ivf-siden der har de laget et forum hvor alle som har blitt gravide har skrevet inn sine symptomer... Der ser du også at det kan være svært varierende fra person til person...

6 sider med meldinger, leste dem flere ganger i min rugeperiode :o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristin, jeg har ikke noe fornuftig å svare deg på spørsmålet ditt, men jeg tror vi ligger ganske likt an i løypa..? Jeg fikk satt inn 2 egg forrige fredag, og går rundt her i min egen verden.

Hadde vært kjekt om vi kunne holdt litt kontakten underveis her inne..?

 

Når fikk du satt inn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ringen68, jeg fikk også satt inn 2 egg forrige fredag, så da er vi helt likt, veldig hyggelig om vi kan holde kontakten. Til Myk68 utålmodig jeg å nei, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kristin. Er det første forsøket ditt? Jeg hadde ett avbrutt rundt nyttår pga at ingen egg utviklet seg videre. Men nå krysser vi armer og bein på at det iallefall er ett gullegg. Har egentlig ingen spesielle symtomer utenom de som følger med Crinone.Synes dagene er uendelig lange, er så sinnsykt utålmodig. Har fått beskjed om å ta test langfredag..

 

Hvordan er du i form?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...