Gå til innhold

uff, begynte å grine.. heh


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

herregud, var hos jordmor for første gang i dag. har vært ganske uggen di siste dagene, og har ikke tenkt på hva jeg skulle ha med, glemte selvfølgelig alt, både helsekort og urinprøve og var skikkelig flau. når jeg kom inn holdt jeg på å begynne å grine fordi jeg var så nervøs.. hehe.. var litt flaut ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he.. Det er nok normalt det. Jeg grein for alt i mitt første svangerskap, mens nå eier jeg nesten ikke følelser. Jeg er så kald så jeg nesten blir litt skremt.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, men gikk det bra resten av tiden da?

Du er sikkert ikke den første som har glemt noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, gikk fint. men var så opptatt av at alt skal være bra liksom, så alt ble bare teit.. heh.. men men.. kjempehyggelig jordmor, satt å skravla i 1 time nesten.. mye bedre hos henne enn hos fastlegen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jordmor om to uker, og gleder meg faktisk ganske mye!

Har bare hørt positive ting om henne, så det skal nok gå bra!

Men de er nok vant med hormoner, så at du har glemt ting og gråter tror jeg de er relativit vant med. Det skal du ikke tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min andre kontroll hos jordmor hadde de klart å sette meg opp med en ny jordmor - og jeg hadde i mellomtiden fått vite at jeg var en måned lenger på vei enn jeg trodde - og jeg bare grein og grein og fikk ikke snakket om det jeg ville!! På den tredje kontrollen (har kuttet ut fastlegen, stoler ikke på ham.. ) var det min første jordmor igjen og denne gangen med en jordmorstudent. Ble så opptatt av å la være å grine at jeg ikke fikk spurt om halvparten av det jeg lurte på. Griner for alt om dagene, bare det er vanskelig å finne nøkkelhullet når jeg skal låse meg inn omtrent!! P**** når går dette over?? Skal jeg være et hormonmonster resten av tiden, og sikkert noen måneder etter fødselen også? buhuuuuuuuuuuuuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må bare si at jeg også har det sånn. griner for alt. tv, syltetøyglass som jeg ikke får opp med en gang, vann som koker over... ja, kjenner klumpen i halsen av ingenting. og irritasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var hos legen sist ville han ha en urinprøve. Så jeg gikk på do for og prøve, men det kom ikke en dråpe. Da holdt jeg på og begynne og gråte, følte meg helt mislykka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...