fru tekopp Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Skal ha rosa kjole når jeg gifter meg. (på ambassade). Vil gjerne ha sko i samme fargen. Noen som vet hvor man får farget sko?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Grændsens Skotøimagazin i Oslo. Koster noen få hundrelapper tror jeg
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Du får sko i mange ulike varianter på Grændsen skotøimagasin. De koster fra 500 - 1500, pluss 350 for farging. Problemet er at de ikke tåler vann i det hele tatt, de får visst stygge flekker av nesten ingenting!! Valgte selv et par sko i en matchende farge fremfor å kjøpe spesialsko i silke. Skal også gifte meg ved ambassade, og regner med at det blir en del gåing etc. Dessuten kan jeg jo bruke dem senere også! Og silkeskoene var ikke noe gode å ha på, så....
fru tekopp Skrevet 7. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2006 Da får jeg ta turen til Grensen en dag. Får i hvertfall se hva de har å tilby. Må jo ikke ha silkesko, da. Men....... Det er jo fint, da! Tror ikke jeg kommer til å finne den rosa-fargen på andre typer sko. Men er det i det hele tatt pent med silkesko til Thai-silke? Thai-silken er jo litt sånn "tråete". Kanskje det blir litt rart med glatte silkesko? Hmmmmmmm.......... Tenke, tenke, tenke........
Cat74 Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Jeg fikk brudeskoene mine farget etter bryllupet. Det var moren min som tok seg av det ettersom jeg bodde utenlands, men jeg mener at det var brudesalongen som sendte dem inn til en skofabrikk og det kostet bare 300 kroner. De ble farget svarte og man kunne ikke se at de hadde vaert hvite noengang. Du kan ringe Eva Brud i Trondheim for aa spoerre hvor de sender skoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå