Gå til innhold

April: DEPPA og lei for at kiloene kommer på...


Padme

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 38+4 og har 12 dager igjen til termin.......... jeg har et helvtete på jord med å innfinne meg i denne fæle kroppen jeg synes jeg har fått... jeg var 82 kg ved start og er nå 95.. fy flate..altså 13 kg ekstra.. siste uka har det kommet en del vann også så jeg ser rund ut mildt sagt...... Jeg har det bare så fælt og ønsker bare at alt var over, skikkelig på bunnen........

Noen som hard et som meg, eller kan si noen trøstende ord----

 

Trist hilsen MEG......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg såååå godt...

Har vært super-bevisst på kostholdet mitt gjennom hele svangerskapet,og spist sunt,og faktisk mindre enn det jeg pleier til vanlig. Hva er takker for strevet ? Joda,16kg + til nå.....(og jeg er 152 høy,så 16 kg er mye....). Har mye vann i kroppen da,så jeg håper kiloene går vekk med vannet....

 

Her en dag bel jeg skikkelig trist og lei,alt går så seint,og kiloene renner på,folk føder i hytt og pine rundt oss,og femdeles er det kanskje noen uker igjen....

 

Såååå,jeg fant ut at,nå gir jeg blaffen ! De siste ukene av svangerskapet skal jeg prøve å nyte,og kose meg(og det med alt jeg vil). Så bye-bye diett og sunt kosthold,og frem med is og sjokolade.

Det er jo bare max noen uker igjen,så får vi kroppene tilbake(ja hvertfall uten bebi inni),så nå gidder jeg ikke stresse mer med den vekta.

 

Jeg syns jeg har vært flink til nå,og gjort det jeg kan,så nå vil jeg bare slappe av og ikke stresse mer med det. Så der....

 

Is er fast på menyen hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter..

Skjønner dere godt.Jeg har lagt på meg 26 kilo..Har 8 dager til termin..Og jeg har ikke spist noe mye, har spist det jeg har hatt lyst på men ikke noe unormalt mye...Jeg har ødem 3 og kjempe mye vann i kroppen.Bare de siste 3 ukene har jeg lagt på meg 7 kilo..Det er helt sinnsykt..Men av skal alt og litt til etter fødselen..Skal jeg nå målet mitt må jeg ta av 32 kilo, da blir jeg slik jeg var da jeg var 19 år.hehe..lov å håpe...hehe..

Så vi får se hvor det går..

13 kilo er jo ingen ting.Det er jo akkurat på normalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...