Gå til innhold

Tilbake fra UL :-))))))))))))))))))))))))))))


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Og så et aktivt lite knøtt på 57 mm. :-))) Dette er sååååå deilig...

Det ble anslått at jeg da er 12+5 i dag, men det tror jeg nok ikke stemmer helt. Jeg holder meg til mens terminen sånn ca. og da er jeg 11+5 idag. Og idag kom også Babywatcheren min :-)))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis, da kan du slippe leden løs.

Fortell om babywatcheren !!!!

Hva gjør den og synes du den er bra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk.. Jeg har ikke hentet den på posten ennå, en fått hentelappen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så artig!! Har du testa baby-watcher'n? Høres kjekt ut. Hvor tidlig kan man begynne å bruke den egentlig? Hørt litt forskjellig.

 

Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg til UL termin, da denne er mye sikrere enn mens termin:) Å det er jo godt å bli flyttet frem i tid vel? Det var drømmen min, men UL viste at jeg var nøyaktig så langt på vei som jeg trodde også.. Er det ikke fantastisk å se på UL? Selv om den lille er veldig liten enda, helt utrolig å se at det er et lite hjerte å en liten fot inne i magen din liksom. Ble helt satt ut jeg, man merker liksom ikke så mye til at det er et lite liv der inne sånn ellers enda bortsett fra denne kvalmen da. Gleder meg til neste UL. Lurer på om jeg vil vite kjønn eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig:o) Gleder meg vilt til å se den lille og at alt er ok :o) Og nå kan du jo høre livstegn hele tiden.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hentet den ennå, men fått lappen i posten idag. Jeg er ganske sikker på både EL og når jeg ble gravid så jeg forholder meg til menstermin. De små knøtta vokser ganske ujavnt frem til uke 16-19 Og det er derfor termin fastsettes da. Mitt knøtt har kanksje bare vokst litt fort den første tiden :-))

 

Dersom alt går bra så gleder jeg meg også til ordinær UL, og samboeren min skal få bestemme om vi skal vite kjønn eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra hamster1!!!!! Deilig å lese innlegg hvor alt er bra!!

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld tilbake når du får testa Baby-watcheren !!!

Har du link til hvor du kjøpte den ?

Hva koster den inkl. frakt og toll og alt ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kr 1099,- inkl. ultralydgelè. Ingen toll (sendes fra Norge)

www.babywatcher.no og her er det en nettbutkk.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uansett så er du jo ganske langt på vei, syns jeg da:) Sjansen for at du kommer deg på neste UL er vel stor. Ligger ca 1,5 uke foran meg du da.

 

Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hamster1, så gode nyheter!!!! Og nå kan du trygt teste ut babywatcheren din, for om du ikke finner hjertelyd med en gang får du ikke panikk. Jeg fikk UL før påske, skal inn på tirsdag, grøss...... Men et er bedre å vite, ikke sant?

Nå må du kose deg masse med vissheten om at den lille er i skjønneste orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiii :-)

 

Ja, den skal testes idag, og hører jeg ikke noe så er det helt ok det også.... Så flott at du fikk UL. Etter å ha hatt langt mindre symptomer siden fredag morgen, kom de for full igår tilbake. (men ikke såååå ille). Ta det som et godt tegn at de kommer og går Sunnivamamma, de hadde høyst sannsynlig ikke gått og så kommet osv. om noe var galt. MEN det er uansett greit å få sjekket det før påske. Tusen takk for all større... så langt.... :-)

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott å høre at alt var bra med lille gullet ditt:0)

Lykke til videre,snart over på 2 trimester du bare knappe to uker igjen:0)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker ??? jeg er 12+0 på lørdag, trodde jeg var på 2. trimester ved fullgåtte 12 uker jeg, dvs. på lørdag.????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye :-)

Dette var kjekke nyheter! Jeg har sett at du har vært engstelig, men nå kan du bare senke skuldrene! jeg regner med legen sa dte var liten sjanse for at det skal gå galt nå?

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at man har aldri noen garanti for noe, men at sjensen nå var små for at det kunne gå galt (dvs, ende i SA/MA). Jeg er svært glad og lettet, men jeg tar ingenting for gitt. Men håper å kunne bli forsiktig optimist om ikke lenge.

 

Stor klem tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul er det herligste i hele verden når du er gravid!:) God påske til deg, magen og mannen din. Kos dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...