Gå til innhold

Plass nr 63


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk i dag beskjed om at vi er på venteliste plass nr 63 i Sagene Bydel. Sønnen vår er halvannet år. Noen som vet noe/tror noe om nr 63 har noen sjans til å komme inn i en barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min er 15 måneder, og har plass nr 57 i Sagene bydel. Vi fikk vite at det er helt i grenseland for å få plass. Det hadde delt ut 25 plasser i årskullet hennes i 1.opptak, så det spørs hvor mange plasser det blir i suppleringsopptakene. Jeg har vel egentlig innfunnet meg med at det blir dagmamma til høsten også... Får håpe på bedre lykke neste år - evt på plass i løpet av høsten (men det skal vel mye til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en fast dagmamma til nå, men skal bytte til ny nå etter påske fordi hun vi hadde før kun ville jobbe 80 prosent og det blir for lite for oss nå som det nærmer seg eksamenstider for meg (er student). Den nye dagmammaen holder til på en åpen barnehage på grünerløkka, der det er mange andre barn og store lekearealer. Blir nesten som en slags barnehage - turdag hver onsdag, et varmt måltid i uka ++. Er veldig spent på hvordan det blir, litt skummelt å skulle bytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ikke så dumt ut...Vet du om det evnt er noe ledig der? Hva er navnet på b.hagen? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder til på Familiehuset på Grünerløkka. Dagmammaen ligger ute på www.registrertdagmamma.no, under Grünerløkka. Tror hun har ledige plasser, for det var to som akkurat slutta siden de har fått barnehageplass. Men du er vel kanskje interessert i noe til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...