Gå til innhold

April: Trenger man...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

strømpebukse på babyene i april egentlig? De ligger jo oppi vogna med dyne over seg mesteparten av tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel litt an på temperaturen,kan være ganske kaldt i april noen dager. Og bebier blir jo veldig fort kalde på beina sine... Kommer jo litt an på hva en har oppå også da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en jeg.

Trengs den ikke er det ikke så mye bortkastet penger.

Trengs det fleren har jeg iallfall en til jeg får gått ned på butikken når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor.21.4

Jeg har to strømpebukser, men mest fordi jeg har fått så mange kjoler. Derfor hadde det vært greit å kunne pynte henne litt c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en for sikkerhets skyld, men kjøpte bare en på kap ahl. Regner med noe skikkelig ull til vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjøpt 2 stk, og fått 1. Viktig å holde barnet varmt på føttene. Eg kjem truleg til å la barnet ligge i body og strømpebukse når vi er innendørs. Og med sokker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har strømpebukes på min 3-åring som er i aktivitet, så de små bebisene som ligger helt i ro og lett blir kald, trenger det også. Er man inne og har det varmt og har teppe på babyen, så kan selvfølgelig bukse være nok, det er en vurderingssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte mye strømpebukse på jenta vår i fjor vår/sommer.. da var hun et halvt år. Istedetfor bukse og genser hadde vi på strømpebukse og body. Hun så ut til å trives bedre i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...