Gå til innhold

Til Cathrine 76 :o) juli mamma


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det sant at det tar 6 mnd for det innvendige såret å gro? Jeg har nemlig fortsatt vondt inni magen etter 6 mndr, kjenner det når jeg klemmer på magen, og det kjennes ut som om det er harde klumper der. Har du erfaring med dette? Kanskje det ikke har grodd enda, håper nemlig at det går over snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Det tar min 6 mnd har jeg blitt fortalt på klinikken. Men jeg har fortsatt vondt jeg også til tider. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, men ta kontakt med en lege dersom du føler deg usikker.

Får ekstra vondt dersom jeg sitter på skjeve i sofaen og slapper av... Så det er nok ikke helt bra der inne enda, og det er nå 9 mnd siden mitt keisersnitt. Kan ikke kjenne klomper der inne nå, men husker at det virket litt klompete i starten. De har jo kuttet over det meste av nerver og sånt, så noe kan vel klompe seg vil jeg tro :o) Tror nok ikke det blir helt som før der nede, men vi får da leve med det. Mammaen min har hatt to keisersnitt og sier hun må trene hardt for å ikke få henge mage gitt.. Så her er det bare å trene i vei :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...