Gå til innhold

I dag skulle jeg hatt termin... :o(


Ninni36

Anbefalte innlegg

Har i grunnen følt meg trist hele denne siste uken, er bare så alt for oppmerksom på at jeg skulle hatt termin og en liten baby i armene i disse dager. Det har gått litt opp og ned siden det ble oppdaget at det ikke var liv lenger i uke 18 (i november), og nå merker jeg at det tærer litt på at jeg ikke har blitt gravid igjen ennå. Er jo redd for at det ikke skal skje, da jeg faktisk er 35 år og har alderen litt i mot meg. Noen får vel faktisk ikke barn etter en abort også.. (mener jeg har lest dette et sted). Uff, nei nå er jeg bare negativ her. Vet at det blir bedre om noen dager, og da skal jeg gå på med fornyet energi og optimisme. Bare ikke akkurat i dag..... :o(

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei.. jeg skjønner deg så utrolig godt.. Jeg skulle hatt termin 14 april.. humøret mitt er ikke akkurat på topp heller.. Har heller ikke blitt gravid siden..

Mista el etter ma.. men har faktisk el i dag, takket være pergo..

 

Lykke til Ninni.. sender deg en god trøsteklem.. vet hvordan du har det..

Lenke til kommentar

Du har lov å være trist i dag!!!

Jeg gruer meg slik til min dag kommer - 17. mai av alle dager... Jeg hadde MA i oktober og har prøvd aktivt siden, men uten lykke :( Vi har nå sendt inn søknad om prøverør siden vi har fått svar på prøver med dårlig sædkvalitet. Har ikke gitt opp å klare det selv enda, for vi har jo klart det en gang før...

 

Tenker på deg.

 

Klem

Lenke til kommentar

Kjære Ninni35!

 

Skjønner så inderlig godt at du har en trist periode nå - det er ikke rart. Du hadde nok sett for deg noe helt helt annet på denne tiden. Men du skal se at lykke vil smile til deg også igjen om ikke lenge - det er noe i ordtaket: "Det er i motbakke det går oppover!" Det kan faktisk bare bli bedre for deg vettu - og jeg er sikker på at dere skal klare å få til en liten knært til - en vakker dag når kroppen din er kalr igjen. Bruk ikke alderen din MOT deg - tenk heller på at den bare bruker tida godt på å gjøre seg klar på nytt =)

 

Ønsker deg masse lykke til, kjære deg - du fortjener virkelig en opptur!

 

Masse klemmer fra,

Lenke til kommentar

Uff..Det er x-tra vonde dager det der... Vet ikke om det er noen stor trøst akkurat. Ønsker deg lykke til videre i prøvingen, og med å takle disse dagene..

 

Klem

Lenke til kommentar

Tusen takk for omtanken alle sammen, det varmer. Det er som dere sier, bare å ta tia til hjelp. Og en dag sitter forhåpentligvis spiren der igjen.

Lenke til kommentar

Annonse

Uff,så trist...

Men sørg så mye du kan..det er det du kommer deg videre av!

 

Håper dere snart lykkes med pårøvinga!

 

Trøste klem fra

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...