Gå til innhold

Endelig fikk jeg logga meg inn


tyr66

Anbefalte innlegg

Er nå i permisjon, og huska passordet feil, hadde autohusk på jobben, og det funka ikke med glemt passordprosedyre. Vasker små dyner, voksi, lammeskinn, klær etc.. og endelig er sykehusbagen klar. Er kjempelei men det er i hverfall fint å slippe jobben. Sitter i reklineren å sløver innimellom litt huslige sysler. Skal på kontroll i morra + på sykehuset til uka for å vurdere fødselsmetode. Håper dem har finni opp en ny metode i løpet av palmehelga, he, he. Har i grunn verken lyst på KS eller vanlig, men jeg tror jeg overlater det til gyn. Er mest gira på å slippe å gå over tida. Har termin 21.4. Nei nå får jeg kreke meg på butikken snart og hente junior i bh. Ha det bra, og god påskeferie.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

:-)

Det er vel artigst å lage disse nurkene...! Men ut må de, det er vel ingen som er blitt igjen der inne. Har ofte tenkt som deg at jeg skulle ønske det plutselig fantes en trylleformel!

 

Håper for din del at du ikke går over tida. Selv om vi vet at termindatoen bare er +/- 2 uker, så er den så innprenta i huet at å gå lenger enn termindatoen er en pine dag for dag. Jeg har født 3 barn, og alle gikk over tid, den første 4 dager, den andre 5 dager og den siste 6. Så, som du skjønner, det er ikke noe automatikk i at man får tidligere for hvert barn.

 

Lykke til! Og god påske!

 

 

Lenke til kommentar

Nei, jeg regner med overtid hvis ingen griper inn. Jeg gikk 12 dager på overtid sist, og gutten var 4800 så det ble keisersnitt etter 15 timer med rier så det frister i grunn å spole fram til han er vel ute. Håper ihvertfall denne her er litt mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...