Gå til innhold

Handa nåkka tell den lille?


Tess30

Anbefalte innlegg

Har dokker klart å vente?

Eller har dokker vært ute å smugsedd?

Har kjøpt litt, men æ vet det e tidli, og at masse kan skje...

Men æ måtte bare...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ronja...

Foreløpig har jeg ikke handlet noe.. Men jeg har faktisk begynt å tenke på barnevogn og på andre ting vi trenger og sånn..

 

Akkurat nå er jeg for kvalm til å gå i butikker... Denne uken har vært en eneste laaang kvalm uke... ugg...

 

Synes godt man kan handle litt, jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ganske dårlig økonomi, men heldigvis har jeg en gavmild svigermor.

det er hun som har gitt meg det meste til min første baby.

så egentlig så har jeg alt jeg trenger til en baby.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja, i går "sprakk" vi! Dro og kjøpte det nydeligste settet med body og sparkebukse! Rart å tenke på at hvis alt går bra, så skal barnet vårt ha på seg dette!! Jeg kan nesten ikke vente, jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det e ikkje lett å holde sæ...Har ganske masse førrskjelli nu....Men når di magiske 3 månan e gådd, da spring æ rundt, kan æ tenke mæ....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet lenge, for jeg har ikke klart å bare handle til andres små knøtt.

Men nå begynte jeg med denne handlingen mange år før vi begynte prøvingen. (Etter at vi har slitt med å få dette til en stund, så har jeg sluttet, for jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid.)

Skal prøve å vente en stund før jeg virkelig tar av. Nå handles det bare gravid-bøker til meg og min kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei det e jo ikkje vits å ta helt av enda...Greit å spare litt av handlinga tell slutten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe vogn av en venninne.. Den er kjempefin og ser helt ny ut, hun har stelt veldig godt med den. Det er en knalldyr Simo kombi, med alt hun har av utstyr til den, så for meg blir det et kupp! - og da sparer jeg litt penger som jeg kan bruke til å kjøpe andre kjekke ting..

 

Vel, dette var ikke direkte shopping, men det er jo veldig nesten-shopping, hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det e jo kjempebra at du kjenne nån som du kan kjøpe vogn hos....Har sedd mange fine på nette....Men æ vil helst ha ei ny ei...Vet ikkje koffer... *smil* Det samme gjeld klær...E muligens litt rar....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt!

- og har vært der du er.... kjøpte ALT nytt til førstemann.... men nå er det jo så mange år siden (over seks) at mesteparten er gitt bort til venner eller solgt eller til og med kastet (for jeg trodde ikke at jeg skulle få flere barn...). Men synes denne vognen er så fin at jeg kan kjøpe den med god samvittighet. Din vogn skal vel muligens også brukes til flere barn...? Det skal jo ikke min... ;-)

 

Men det er ett men; dette er sambo sitt første barn, og det spørs om han er enig i å kjøpe brukt vogn om den er aldri så pent brukt... Han sitter på nettet og kikker etter kule og macho vogner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første mulighet jeg fikk etter graviditetstesten, så var jeg innom en barneklærbutikk og tittet.

Jeg var alene i utlandet når jeg tok testen så det var litt rart.

Men, der gikk jeg altså rundt blant barneklær i Paris og tenkte og filosoferte over nyheten.

Og jeg måtte jo kjøpe noe for å "feire", så jeg kjøpte en nydelig pysj for nyfødt (hadde litt problem med fargevalget.... ;)

 

I dag skal jeg ut å hande gave til en nyfødt til et vennepar, og det er ikke umulig at jeg plukker ut noe til vår egen.

 

Jeg kommer til å vente med å kjøpe de litt større tingene til jeg er sikker på at dette går bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan rett å slett ikkje gå inn på sånne babybutikka på ei stund....Da kommer æ ut me ett lass me lyse og nøytrale klær, har kjøpt masse allerede...:)Ungen kan jo ikkje ha bare nøytrale klær, så nu må ho "mamma" roe sæ litt...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nei, det er best å holde seg unna ;)

Jeg kom tilbake fra handleturen med en gave til babyen til venneparet og en pose med klær til mitt mirakel i magen. På veien hjem var jeg også innom alle barnevognsbutikker og annet jeg kunne finne... ;) men her klarte jeg å styre meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...