Gå til innhold

April: st.olav - gled dere!


umami

Anbefalte innlegg

Nå har jeg født - 8 dager før tida, etter ei natt med oppkast og omgangssyke - da riene startet orket jeg ikke tanken på en fødsel, gitt..!

 

Har alltid forkynt pudendalblokadens fortreffeliget, men denne gangen mistet jeg alt av pressveer, og fikk en slitsom slutt - er glad det ikke er tvil i heimen om at fire barn holder!

 

Sitter nå på st.olavs i Trondheim og synes det nye sykehuset er utrolig fint å være på - om fødslene kanskje ikke er av de beste, så gled dere til oppholdet etterpå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke skrive litt om hvordan det er der umami? Er det pc på alle rom på pasienthotellet? Hvordan er det med mat? Må man ha med den lile når man spiser? Hvordan ser det ut? Jeg vil vite ALT :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye da! Godt å høre at det er bra på nye St.Olav. Jeg har hatt en natt med omgangssyke også nå. Og sitter med kraftige kynnere (mulig svake rier) og slimproppen har gått. Er ikke akkurat uthvilt og i form til fødsel men alt tyder på at lillegutt kommer ut iløpet av døgnet. Så da blir det føde vest på oss snart :) Kos dere videre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff - mistet all info - skriver på skjermen på internetten å rommet -tar veldig lang tid.

 

både barsel og hotllet har bare enkeltrom md tv,do, inernett. hotellet har i tillegg eget kjøleskaå på rommene, for der må man gå ned i etasjene for å spise - lik et hotell - om man ikke bestiller på roomservice, da!

 

her på barsel, hvor de med mer behov for oppfølging havner (vel, jeg havnet her pga fullt hotell) er det akkurat det samme, men med kjøkkenet like i nærheten og pleierne mer like rundt hjørnet. barnet har du hos deg hele tida, kjennes godt!

 

lyse,store rom, trivelige folk - noe helt annet å få være alene i fht de gamle fellesrommene! fint å få besøk - bestemmer selv.

 

lykke til - nå drar jeg hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...