Gå til innhold

det sviiir


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen som har hatt urinveisinfeksjon som symptom? har så vondt i ryggen litt midt i på ene siden og det svir som f... når jeg tisser drikker jo masse vann hele tida rett etter og før jeg skal på do...

 

jeg husker at jeg hadde 9 uv. infeksjoner i første svskapet mitt, men ingen ting i den andre(det var som en drøm bortsett fra bekkenløs.)

 

den 1. endte opp i hastesnitt med morkakeløs. i uke 31...huff håper ikke det blir likt som 1. gang nå!

 

håper at det bare er en tilfeldighet..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan ikke si jeg har hatt det.. har vært en gang eller to som jeg trodde jeg fikk det, men neste gang jeg var på do, var alt vanelig igjen... vet ikke om dette er et sypmtom, men..

jeg har hvertfall noen råd hvis men først har det:

Drikk massse appelsinjuce

Drikk tranebærjuce, eller ta tranebær i tab form (hør eventuelt om man kan det når man er gravid!)

ikke sitt kalde steder, asfalt, kald benk, ect.

ikke gå med bar mage

 

lykke til og god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg hater urinveisinfeksjon. har vært kjempe plaget, hadde t optil 9 ganger på under et år. vet ikke om det er et symtom. men jeg var såplaget at det var like før jeg ga opp et normalt liv. fikk det helt opp i nyrene et par ganger (bekkenbetenelse) og det går helt opp i ryggen. bekkenbetennelse er det verste.... jeg byttet ut melk med juice, og gjett.... har ikke vært plaget siden jeg begynte å drikke juice.

har man først fått det en gang, er det store sjangser for å få det flere ganger.

 

og har du først fått urinveijsinfeksjon, så forsvinner det ikke av seg selv. selvom det kan bli mildere og du ikke kjenner noe til det. så er det der og bare venter på en sjangse til å bryte ut.... best å dratil lege:)

grrrrr. ned med urinveisinfeksjon. hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har også vært en del plaget UVI. Dra til legen og ta med deg en urinprøve sånn at de kan ta en stix og en bakt prøve av urinen. Tror det er vanlig med UVI under svangerskapet, men det må behandles ellers kan du få nyrebekkenbetennelse og da får du feber og smerter. Legen finner sikkert en antibiotikakur som kan påvirke morkaken og fosteret i minst mulig grad.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har nettopp hatt urinveisinfeksjon. er 10+4 i dag. Det er noe dritt. svir og gjør skikkelig vondt. Er vant med dette jeg da i og med at jeg har dette vanligvis opptil flere ganger i året, men nå under graviditeten er det ekstremt vondt. Håper bare at jeg ikke får det igjen med en gang for det er slitsomt. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med legen din. Ta med morgenurin og test den slik at de kan dyrke prøven og finne ut akkurat hvilke bakterier som er der. Ellers drikk bøtter med vann og hold deg unna søtsaker, det er ikke bra å spise gjør det faktisk verre. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,igjen! jeg kom på at jeg har kjøpt noen hjemme tester for UVI på apoteket, og er den positiv, har jeg gått til legen... Kanskje en ide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...