Gå til innhold

eggløsningstest pos nå.. hva er lurest å?..


maybe now

Anbefalte innlegg

hva er lurest nå, skal sambo ikke hjemme før sent i kveld, og i dag er sex dagen for vi hadde pause igår. holder dette? siden han har nedsatt kvalitet bør vi kanskje ikke ha imorgen tidlig igjen da?? huh er så glad og spent men trenger råd fra dere medsøstere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lurt å ha kos i dag/ i kveld,, så sørg for å få kost når dere legger dere i alle fall.. Men hvis din kjære har dårlig kvalitet kan dere jo hoppe over i morgen og ta en kos igjen lørdag,, for å sikre..

Jeg har nemlig opplevd både å få el på dagen testen er positiv,., og å få pos el test 2 dager på rad og få selve el på den 3'dje dagen..

Så kos i kveld og så lørdag tidlig,,, det holder nok helt fint!! :0)

 

Lykke til dere to! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

Jeg ville nok ha sex i kveld, men IKKE i morgen. Viss han har dårlig sædkvalitet fra før, vil dere faktisk ødlegge mer enn at det skjer noe positivt med å ha sex to dager på rad... .Man trenger å få tid til å produsere noen friske og raske. så vent en dag.

 

Jeg hadde pos el-test i går, hadde sex i går kveld, og i dag blir det ikke. Allikevel om jeg vil... Så da venter vi til fredag for å sikre oss.. Allikevel om jeg ikke tror det blir baby. Men da har vi fulgt gynekologens ordre.

 

Så jeg er helt enig med Louise.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...