Gå til innhold

13,5 månder og bråstopp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om han er lei eller hva, men han er såvidt bortpå puppen og tar ikke tak. Det har bare vært slik siden i går og han sliter med tennene som er nesten gjennom tannkjøttet. Kan det være at han plutselig er helt ferdig med puppen eller en det bare en fase? Han har ikke vært slik når han har fått tenner før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo vnlig at endel avvenner seg med puppen på denne tida så det kan jo være at han er ferdig. Men hvis du ønsker å amme videre kan du jo fortsette å prøve litt til. Jeg sluttet helt da min første man ikke ville ha mer 11 mnd gammel, men hadde jeg visst mer om amming, slik som nå ville jeg nok prøvd litt til. Var ikke helt forberdt på å slutte den gangen. Nr tre skal jeg nok gi flere sjanser til å fortsette hvis han blir lei ved de tider.

Gjør som det passer deg.Prøv igjen - går det ikke så går det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at dere ikke har stoppet ennå med amming. Gutten min er nesten 1,5 år, og han får mulighet til amming 1-2 ganger om dagen. Koser seg veldig...jeg og...han får slutte nå han vil (håper det ikke er flere år til, men det kan godt bli noen måneder til for min del). Ønsket jeg hadde vært like tålmodig med jenta mi den gangen for 8 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...