Gå til innhold

Da er jeg tilbake etter en natt på sykehuset:0)


Gjest

Anbefalte innlegg

Måtte få 2 liter med væske for å få balanse i kroppen igjen.Låg på nabo rommet til en fødestue,så klokken 9 idag tidlig var det fødsel.Ble helt satt ut av baby gråt.Tenk at jeg må vente hele 7 måneder før jeg kan møte babyen.Som jeg ikke klarte å se på ul i går:0)

Men gubben så hjertet slo iallefall...Har fått i meg litt mat og har friskt mot nå.

Tusen hjertelig takk for alle lykke ønskningene.Det varmet skikkelig:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake!

Håper du er flink jente og beholder maten nå, da :-) Hvorfor fikk forresten ikke du sett babyen selv? Var du for dårlig, eller? Fikk ikke helt med meg det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å høre at du er tilbake!! håper alt går bedre og bedre for deg nå, da! og husk at du har et mirakel i magen.... det er jo også noe som varmer!!!

Masse varme tanker til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare utvendig ul.Så da såg vi det så dårlig på sjermen.såg hjertet banke da.....Ja nå beholder jeg det meste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei idefix!

Så flott å høre at du føler deg bedre etter litt væske. Nå gjelder det bare å holde på maten så kommer du deg nok fort tilbake til det normale igjen. Jeg jobbet en sommer som barnepleier på en fødeavd. Fikk i løpet av den tiden oppleve over 40 fødsler og det var like spesielt hver gang et nytt nurk så dagens lys. Derfor kan jeg godt forstå at du syns det var spesielt å høre den nyfødte gråte ved siden av. Men som du sier ; om 7 mnd hører vi babyen vår gråte også!

Lykke til og ta vare på deg selv....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe to liter med væske gjorde susen! Godt at du har fått i deg litt mat. Håper formen bare blir bedre og bedre! :)

 

(",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...