Gå til innhold

Hva tror dere??


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tidlgiere vært til legen pga manglende mens det siste halve året. Han så en fortykket livmorslimhinne, og mange eggcyster- mente alt var på utur pga p-plaster jeg sluttet med i sommer, mente dette ville gå seg til av seg sev.

 

Og så kommer spm: Tror dere jeg kan bli gravid før jeg har hatt en normal mens igjen?? Tror dere det er noen sjans for at et befruktet egg kan feste seg når slimhinnen er fortykket? Hvis ikke er det jo ingen vits at vi holder på som kaniner...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg tror egentlig det vil være vanskelig å bli gravid uten å ha hatt mensen først når du har fortykket livmorslimhinne. Dessuten blir dere vel bare slitne av å prøve når dere ikke vet når el er engang. Jeg ville bedt legen om å få noe for å få i gang eggløsningen igjen hvis ikke du får mensen innen et par mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg tror også det blir vanskelig pga fortykket livmorslimhinne. Det lønner seg vel å høre med legen sin igjen. men kan du ikke få pergotime, sånn at han får satt det igang?

 

Har du ventet i ett halvt år på mensen? Jeg sluttet nemlig med p-plaster i desember og fikk mensen like etter. Siden det har jeg ikke hatt mensen. Holder på å bli gal av å vente...Da er vi jo litt i samme situasjon... Hva har du planer om å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...