Gå til innhold

Da virker det som det er min tur :D !!


Sønn nr 3 kom 7/4-06

Anbefalte innlegg

Den "berømte" slimproppen har gått littt og litt i dag og jeg har små tak i magen. Har også menssmerter i ryggen. Men det er ingenting regelmessighet enda så det kan nok ta tid før lillegutt er ute enda. Spennende er det uansett :) Det somm ikke er så morsomt er at jeg og minstemann har ligget med omgangssyke i hele natt. jeg har sittet på do med bøtte foran meg... :( Beklager detaljene. Har spekulert veldig på hvordan de håndterer slike situasjoner på føden. men det virker som det verste er over nå. Prøver å spise litt kavring og drikke litt saft. Mannen har vært hel fantastisk super å ha. han har sovet på sofaen med minsten i natt og vasket opp både det ene og det andre. Mens jeg har ligget i senga nesten hele dagen har han vasket alle sengklærne som måtte av i går/natt. vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham. Nå skal jeg snart se 7th heaven og kjenne på "kynnerne" litt eller hva det nå måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ei venninne som fikk omgangs syke..det satte igang fødselen på henne..så lykke til

(er nesten så jeg skulle ønske jeg fikk det selv) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!! Du skal på St. Olavs ikke sant? Håper jeg kommer etter om en liten stund. Kjennes desverre ikke sånn ut da :-( Ingen tegn på noe her nei. Hvis kvalmen blir for ille under fødselen så har de sikkert noe kvalmestillende til deg på føden. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Håper virkelig du er kvitt omgangssyken, nå, da!!

 

Lykke til!! Snart får du se gutten din ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :) Jeg skal føde på St.Olav ja, på føde vest. Skulle du på øst? Har spist kanel og praktisert sex i helga for å få igang fødsel. Tror nok det har vært med på å modne for jeg har hatt mye kynnere og nedpress denne uka. begynner å bli på tide med fødsel nå da 3 dager over termin, Gleder meg til å se nurket nå, men er litt spent på fødselen selvfølgelig :) Når har du termin da murmeline? kansje vi sees ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...