Gå til innhold

Da virker det som det er min tur :D !!

Anbefalte innlegg

Den "berømte" slimproppen har gått littt og litt i dag og jeg har små tak i magen. Har også menssmerter i ryggen. Men det er ingenting regelmessighet enda så det kan nok ta tid før lillegutt er ute enda. Spennende er det uansett :) Det somm ikke er så morsomt er at jeg og minstemann har ligget med omgangssyke i hele natt. jeg har sittet på do med bøtte foran meg... :( Beklager detaljene. Har spekulert veldig på hvordan de håndterer slike situasjoner på føden. men det virker som det verste er over nå. Prøver å spise litt kavring og drikke litt saft. Mannen har vært hel fantastisk super å ha. han har sovet på sofaen med minsten i natt og vasket opp både det ene og det andre. Mens jeg har ligget i senga nesten hele dagen har han vasket alle sengklærne som måtte av i går/natt. vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham. Nå skal jeg snart se 7th heaven og kjenne på "kynnerne" litt eller hva det nå måtte være.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4697209-da-virker-det-som-det-er-min-tur-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggris!! Du skal på St. Olavs ikke sant? Håper jeg kommer etter om en liten stund. Kjennes desverre ikke sånn ut da :-( Ingen tegn på noe her nei. Hvis kvalmen blir for ille under fødselen så har de sikkert noe kvalmestillende til deg på føden. Lykke til :-)

Tusen takk for det :) Jeg skal føde på St.Olav ja, på føde vest. Skulle du på øst? Har spist kanel og praktisert sex i helga for å få igang fødsel. Tror nok det har vært med på å modne for jeg har hatt mye kynnere og nedpress denne uka. begynner å bli på tide med fødsel nå da 3 dager over termin, Gleder meg til å se nurket nå, men er litt spent på fødselen selvfølgelig :) Når har du termin da murmeline? kansje vi sees ?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...