Gå til innhold

Da kan jeg være her inne uten gjestekort ;op


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Hehehehe......jeg er GRAVID !!!!

 

Hadde time på sykehuset for LAP operasjon i dag kl. 08.30...

Ble forkjølet for noen dager siden så jeg har slitt med sår hals og når man har blitt forkjølet og har problemer med lungene eller halsen så får man ikke operere.

Og siden IKM er på lørdag iflg babycompen min - så var jeg litt redd for at jeg kunne ødelegge noe hvis jeg faktisk var gravid..Så jeg tok en teststrimmel fra Billige-tester og fikk negativ .....

Så vi dro til sykehuset....

Men jeg følte at jeg ikke var sikker så jeg spurte om de kunne ta en gravitest som var skikkelig siden jeg forventet mens til lørdag.

Hun syntes det virka litt rart, men forsto at jeg ville være sikker....

Men hun ville ha en lege som skulle sjekke lungene mine pga. forkjølelsen....

Jeg og gubben satt på hver sin side av rommet og pratet...og sykepleieren var borte nesten en halvtime..Jeg kommenterte at det var da j.... så lang tid det skulle være å ta en j....... gravitest...

 

Plutselig kom sykepleieren og en mann inn....og han sa at jeg ikke skulle ha laproskopi i dag....jeg ble helt satt ut og litt pisst fordi jeg tenkte at han måtte da sjekke meg før han sier nei....og så tenkte jeg at kanskje jeg hadde sagt feil operasjon eller var på feil avdeling eller dag....Men sykepleieren klarte ikke holde seg så hun sa at testen var positiv....Hæææ ? Jeg og gubbben tok ikke den og skjønte ingenting...han begynte å tenke om ikke positiv mente gravid...men var litt fjern...så de måtte si det flere ganger at jeg var gravid - derfor kunne vi ikke ta en operasjon....De hadde testet på en annen avdeling etter den første testen for å være sikker.

Så vi ble sendt tilbake til legen vår og snakket med henne - da vi kom bort der så hadde de allerede fått vite det...De ble forundret over at dem tok tester der oppe og spurte om jeg hadde en mistanke...Er visst ikke vanlig å teste seg før en slik operasjon....hehehehe......Fy søren jeg er glad jeg ba om å teste !!

Så nå skal jeg til UL om 1 måned :o)

Håper bare spira holder....

 

Denne måneden trodde jeg ikke at jeg hadde hatt EL engang, og hele pp har vært merkelig. Hadde gitt f.....i alt med babylaging fordi jeg har vært mer opptatt av jobb og andre ting i livet...EL testene mine slo jo ikke ut engang og tempen har vært veldig lav - er bare de 3 siste dagene den har steget betraktelig....

Har nesten ikke hatt symptomer og faktisk hatt en normal måned.....

Hatt litt småstikk i navleregion og vært litt øm i magen og fikk mer spyttproduksjon for noen dager siden...og har fått UVI.....

Vært veldig sliten ! Men har trodd det var pga. dårlig søvn på natten og forkjølelsen....

 

Fikk jo ikke se testene så vi stoppa på et apotek så jeg fikk tatt en test - Clearblue så klart......og jammen kom ikke det berømmelige krysset :o) Har aldri vært gravid før og sett en ekte positiv test før...

 

Håper bare at spiren holder seg :o)

Gubben er helt i hundre og går på skyer og bare småsmiler og sier : hm !........

Var ikke akkurat slik jeg så for meg at han skulle få vite det når det en gang skjedde....men dette var jo nesten bedre.

Skikkelig solskinnshistorie !!

Litt rart at jeg faktisk har kødda med at det hadde vært kult å møte opp til en slik operasjon og så finne ut at man var gravid !! Og det skjedde....

 

Ble jo spådd i januar at jeg skulle bli gravid innen 4 mndr...

Men nå for noen uker siden så var det ny spådom at jeg ikke ble før til høsten ....så jeg var egentlig innstilt på det....

 

Så uke 10 - hvor er VIP losjen og den gode maten ?

Håper jeg får en god skinnstol....hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen Gratulerer så mye:0)Er så glad så glad.Det er en ekte solskinns historie....Ja den feiringa har vel dalt litt siden jeg og Titsi har blitt elendige.Får finne Skrømti tror hun er i fin form.Slik at det blir feiring på deg....He he.

Velkommen inn til oss:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen, velkommen!!!

det var jo kjempe morsomt da!!!!! Gratulerer så mye!!! krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STEIKJE!! Så utrolig bra!! Nå ble jeg virkelig glad! Gratulerer sååå masse vennen ;o)

Og sefølgelig skal du få litt champagne! Og vi har også holdt av en skinnstol i VIP seksjonen som avtalt. Men et par stykker i festkomiteen er sykemeldt:o) Men det skal vi ta sterkt igjen senere:o)

Virkelig en solskinnshistorie dette her. Nå skal jeg krysse fingrene for at dette går bra. Ønsker deg masse lykke til og hjertelig velkommen inn hit! Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa ikke rett dag å skifte nick på idag:0)La ikke merke til det før jeg las inn på bli gravid nettopp..He he.Savner hebbie`n min jeg:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!! Ja, det er noe med instinktene våre noen ganger - godt du ba om graviditetstest! :) Velkommen hit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det blir til en fest snart da .....

Hehehe......

 

Så gøy at jeg skal få joine dere....

Må nyte det, mens jeg kan......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne opp til Piadi :o)

 

Se - jeg har allerede sneket meg inn ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jeg ser : )

Liker også Hebbie bedre!!!!!!!!!!!!!!

Så bra at du endelig skulle komme inn hit, venta på deg forrige mnd vet du....

Har du regnet ut termin enda ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj oj for en flott historie!!!!!!!

GRATULERER SÅ MYE!!!!! og velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morro! Gratulerer så mye!! Velkommen hit, og her kommer du til å bli helt til du bytter til 2.tri.

Ha en strålende helg og PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi....jeg klarte det Bella !!!!!

Du sa jo at jeg måtte komme meg inn her - så HER ER JEG :o) hehehe

 

Håper virkelig at spiren sitter med superlim !!!!!

 

Ha en kjempefin helg og Påske du også :o).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babycompen har beregnet 19 desember, men sist pp så ble mensen forsinket 2 dager og jeg fikk ikke noe utslag på EL tester....

 

Så jeg går foreløpig for den datoen - skal til UL 4 mai så jeg får se hvor langt på vei jeg er...

Nå må bare spira mi sitte klistret !!!

 

Jeg er litt treig hehehe....måtte bare fikse litt ting på BliGravid før jeg kunne komme her...Er som å skifte boplass ..hhahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...