Gå til innhold

"Spenningen" utløst & god påske


Tindra38

Anbefalte innlegg

Da kom tanta i dag; noen dager før beregnet (men da hadde jeg vel el noe tidligere enn antatt, fikk nesten positiv test noen dager sist).

 

Men da er kanskje påsken en god prøvetid! (ihvertfall helt mot slutten)? Glad for at vi takket nei til hyttetur med vennepar (og løvtynne vegger) og skal på egen leid hytte noen dager og bare Kose oss! :) :)

 

Tror ikke jeg gidder å el-teste i påsken, så da får naturen gå sin gang denne måneden.

 

Får også prøve å holde motet oppe, selv om jeg "fyller" 37,5 ikke lenge etter påske.

 

God påske alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, Tindra37, det var en trist start på påsken, da :-( Men det høres ut som du hadde ventet det og allerede tar det med fatning. Håper også dere får en god og fruktbar påske i egen hytte - da er det bare å slå seg løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig som alltid med den he...... tanta som stikker innom, bra er det imidlertid når ho kommer før man venter det. Flott tid sist i påsken for deg og prøving virker det som, Lykke til og god påsketur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd Tindra! Du får hvile, kose, trekke til deg sol, lys og frisk luft! Så neste gang kanskje.....!!!!!

God påske!

 

oppmuntringsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tindra =)

Så synd med denne hersens tanta.

Kanskje det er lurt å legge bort el-testene, og ta det litt som det kommer... Så får vi håpe det klaffer for oss denne pp =)

 

Kos deg masse med familien din i påsken du =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,når tanta først har kommet,høres det ut som en god ide å legge bort el tester,ta påskeferie,nyte den og kose seg...:)

Riktig god påske tindra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...