Gå til innhold

Nå prøver vi snart igjen!!!! Jippi


Glade meg:-)3 småjenter<3

Anbefalte innlegg

Jeg spiser folsyre med god appetitt og har kun 2 p-piller igjen på brettet! Nå er vi på prøvern igjen. Vi har ei lita tulle på snart 2, som egentlig er blitt stor, men ennå mammas lille baby. Håper hun ikke blir det så lenge, at det blir mammas store jente. Utrolig så fort tiden har gått, er jo ikke så lenge siden sist jeg var her. Gleder oss stort, å håper på raskt resultat. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til:)

Jeg sluttet på p-piller 24. mars. Synes tiden sneglet seg avgårde mens jeg drev med det siste brettet, men det ble da til slutt tomt *ler*

Har også et barn fra før, sønn på 14mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en liten gjeng med nye-gamle-prøvere her,som setter i gang i april,

 

Jeg har også et barn på 14 mnd. En deilig liten jente, som egentlig ikke er så veldig liten lengre.. Hehe, Så nå skal vi begynne å prøve på nestemann.. Jeg gleder meg masse.. Jeg venter mensen i morgen,, etter det er det bare å vente på el... Jeg har litt lang syklus, så jeg venter el 24 dager etter TR... Kjipt å vente så lenge, men men.. Gla jeg får el fast i alle fall :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har en sønn på 2 år. Og er no i min 1pp.. Vi ville ha tette, men jeg har vært opperert for brokk i keisersnittet 2 ganger.. og no er jeg endelig frisk!! he he.. Så no er vi i gang igjen! :)

 

Lykke til! Håper på rask resultat for alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...