Gå til innhold

Musikk, Musikk!!

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger full brainstorming her, med all musikk dere kan tenke dere i forbindelse med bryllup! Baade inn- og utmasj og ellers etterpaa. Vi skal nemlig brenne all musikken vi vil ha selv, og er helt frie da til aa velge hva det maatte vaere. Men det er ikke saa enkelt som jeg hadde trodd!

Vi vet vi skal ha med sangen Iris med GooGoo Dolls, fordi den er veldig "vaar" og har hatt stor betydning i forholdet vaart. Men vi vet ikke sikkert naar den skal brukes. Maa ogsaa legge til at dette skal vaere et borgelig bryllup, men med full sermoni, ute i det fri, og jeg i skikkelig brudestas og alt saant. Deretter skal det vaere spesiell musikk naar vi ankommer festlokalet, naar bryllupskaka kommer inn og til valsen, selvsagt.

saa, folkens, PLEEEASE, spy ut alt dere kan komme paa! Trenger virkelig hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*...

Skrevet

Legg ut mailadressen din så skal jeg maile over lista med alle mp3 filene jeg har til bryllupsfesten. Skal ha Muse sin Unintended som brudevals og mendehlsons brudemarsj fra en midtsommernattsdrøm inn i kirken, og brudeslått fra øre ut av kirken. Du kan høre marsjer og endel salmer på www.orkdalsmenighetene.no

Skrevet

Aa!! Tusen takk skal du ha! Mailen min er [email protected].

Veldig snilt av deg.

Skrevet

Vi skal ha Purpose av Richard Nordraak til innmarsj og Bruremarsj fra Øre til utmarsj, sangene kan du høre på linken som kit la ut lenger oppe her.

I kirka skal vi få ei til å spille tverrfløyte, tror vi kommer til å havne på Gluck sin De salige ånders dans. I tillegg skal jeg overraske brudgommen og få ei til å synge Det vackraste av Cecilia Vennersten i kirka. Det er liksom vår sang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...