Gå til innhold

GOD PÅSKE ,FOLKENS. .


Dingeling

Anbefalte innlegg

JEG ØNSKER DERE ALLE EN FLOTT OG PRØVEFULL PÅSKE MED ALT D GODE DET MÅTTE MEDBRINGE.

JEG SKAL TA MEG FRI NOEN DAGER FRA BIMMEN FOR NÅ FØLER JEG AT JEG ER LITT DEPPA OG DA ER JEG IKKE NOE GODT SELSKAP. .

MEN JEG KOMMER HELT SIKKERT TILBAKE ETTER PÅSKE MED NYTT PÅGANGSMOT OG MULIGENS SVAR PÅ NOEN PRØVER...

ER IKKE MOTIVERT FOR NOE PRØVING HELLER FOR TIDEN,SÅ. .SYNS AT D HELE ER ET ORK.KANSKJE NOEN DAGER PÅ HAFJELL VIL GJØRE UNDERVERKER. .

 

GOD PÅSKE. .

 

STOOOR PÅSKEKLEM FRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg gammelmamma. Tja at en er deppa er vel noe som virkelig hører til her inne hos alle på et gitt tidspunkt i vår syklus. Det er jo noe vi alle her inne er kjent med og vi vet jo derfor godt hvordan ståa er hos deg da. Trøsten er at det, som alle de andre gangene når syklusen har kommet litt lengre fram, at det går over for så og bli erstattet med den evige håpingen vi også får!!! God påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til alle spreke prøvende damer,enten dere er på opptur rundt el,eller på nedtur med tantebesøk..Selv er jeg på deilig påskeferie med lånte barn og håper det kan ta tankene bort i fra at tanta skulle ha kommet men enda ikke vist seg..Testene fra billigtester viser bare negativt her i gården.Men har ikke tanta kommet innen søndag får man bruke en gravitest i fra apoteket..Ha en flott påske alle dere damer,måtte den bli særdelse fruktbar..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...