Gå til innhold

75 dager igjen


61-modell

Anbefalte innlegg

Skal til kynner-kontroll i morgen, og det er ikke min bekymring. Det er legen min som synes jeg har for mye kynnere. Men det er jo så mange som snakker om at det har det samme. Da jeg om til kontroll for ca. 7 uker siden bare nevnte jeg dette, og siden har legen vært obs, og da de ble hyppige igjen henviste hun meg. Har ikke lyst til å se sykehuset i morgen, jeg. Men må jo det.

 

Føler meg plutselig syk av å troppe opp på sykehus, ble plutselig litt redd for fødeavdelingen. Lukter litt innestengt der, selv om det er nokså nytt. Må vel regne med litt fødsels-bekymring og det å grue seg, siden jeg hittil ikke har hatt dette som hovedproblem. Har mer stridd med andre ting. Foreløpig ingen virkelig redsel, men det å oppsøke fødeavd. natt til i går minnet meg litt på det forestående. Det er tanken på å være så hjelpeløs gjennom noen timer, og så er jeg vel nok en gang sant og si redd for for mye klipping og for mange sting. Gikk jo faktisk veldig bra som førstegangsfødende, så kan vel ikke regne med å bli så klippet opp nå heller.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ja, du skal vel heldigvis ikke helt inn til føden, men på føde poliklinisk, så prøv å glem den gangen som fortsetter innover hvis du ikke er klar for det, og gled deg over ett nytt møte med den lille og en fin mulighet til å stille de spørsmål man har, Skriv de opp! Lykke til!

Lenke til kommentar

Var innover gangen på RH og videre opp heisen midt på natten, fordi jeg så litt blod i truseinnlegget. Da jeg kom hjme igjen kl,. 2 om natten og så hvor lite blod dette dreide seg om, ble jeg flau. Unødvendig utrykning, men jeg visste ikke bedre.

Vel, ingen ting ser ut til å være galt, men skal tilbake poliklinisk. Men selve fødeavdelingen besøkte jeg altså midt på natten.

Lenke til kommentar

Hei 61-modell!

 

Måtte bare skrive noen ord til deg nå, er så lenge siden sist!

 

Føles nesten fortsatt litt uvirkelig at du går der med baby i magen, og en snart ferdig baby til og med!!!! :-)))))) Synes ikke det er lenge siden vi utvekslet frustrerte meldinger på "Over 35 og prøver..." om livet som evig prøver. :-))

 

Ønsker deg all mulig lykke til med fødsel og tilværelsen som småbarnsmor.. igjen.. begynner å bli en stund siden sist. Hva synes tenåringen i huset om å bli storesøster??

 

Ha en riktig god påske om jeg ikke "snakker" med deg før her inne!

 

Klem fra HMS, som endelig er i gang med prøverør, fortsatt "bare" i sniffefasen, men snart er det sprøyter, og så skal det endelig skje. Resultatet kan jo ingen garantere, men jeg sitter i det minste ikke helt uvirksom og bare venter lenger..

Lenke til kommentar

Hei HMS

 

God påske til deg også.

Hun som snart er tenåring synes dette er pyton. Det er tungt. Heldigvis faller hun ut av surmulingen for det meste, men jeg frykter for at dette kommer til å vare. Alle sier til meg at det vil bedre seg etter at babyen er født. Håper på det, for hun er meget vanskelig å bearbeide.

 

Det blir spennende for dere med IVF. Det er jo også mange gode erfaringer å dele på disse BIM-foraene. "Hormonell" blir en jo uansett, så det er vel like greit om en kan komme til å kjenne litt ubalanse ved sprøtene. Kanskje det ikke er verre enn PMS. (Lurer forresten på om jeg noen gang får tilbake mensen etter dette, kanskje jeg går rett inn i overgangsalderen.) Håper det går greit for dere frem til egginnsettingen, og forsøk å hvilde deg litt under denne prosessen. Tror det er viktig å betrakte det som nettopp hva det er, en tilstand som er viktig for en og hvor en bør ha lov til å rette oppmerksomheten mot at kroppen driver og omstiller seg.

 

Er stort sett så sliten at jeg ikke planlegger å gjøre noen ting i påsken, hadde blitt veldig stressa av tanken på å drive med feriereise nå. Synes det er ubehagelig å sette meg i bilen og kjøre meg selv et par meter. Men akkurat nå er jeg litt pigg, og når en smule energi kommer, da må jeg snakke meg selv til rette for å si at jeg ikke må ha skyldfølelse for at en mengde ting ikke er arrangert eller blir gjort. Har jo vanligvis store problemer bare med å gå for å fylle handlevogna med mat og ble pumpa av å bake muffins. Jeg hadde det ikke så slitsomt forrige gang, men gynekologen som undersøkte meg i går, samt jordmor som undersøkte meg onsdag, mente at jeg nok måtte ta alderen i betraktning. Vet ikke helt om jeg liker den tanken, spesielt når jeg tenker på fremtidige våkenetter.

 

Det var hyggelig å høre fra deg, og, som sagt, ikke slit deg ut med opppussing eller hva vet jeg under sprøyte- og innsetningsfasen.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...