Gå til innhold

så utrolig vondt, noen andre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så innmari støl mellom bena og skambeinet eller hva det heter for no.. skikkelig vondt. Når jeg våkner om natta og skal på do eller snu meg får jeg skikkelig vondt, helt forferdelig ubehagelig. Noen andre som har det sånn eller vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, men har jo bare 11 dager igjen til termin.. men det blir kanskje bare verre og verre? har jo hatt det en stund nå, men det er liksom nå i det siste det har blitt så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til og si det samme,høres ut som bekkenløsning,for jeg her det akkurat likedan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med smerter i skambeinet og bena. I tillegg til å gå til fysio sover jeg med en pute mellom bena og gjør øvelser et par ganger om dager.

Skaff deg hjelp til plagene dine, så du får sovet godt og får nok hvile til fødselen begynner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det samme, det går litt opp og ned for hvor vondt det gjør. det er nok bekkeløsning, eller bånn strekk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter også med det samme problemet! Det er såå j..... vondt når jeg skal snu meg i sengen om natta.. uff.. Var hos legen, og han mente det var BL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...