Gå til innhold

Mager?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 1. desember og er da 6+1 i dag. Jeg føler at jeg har lagt på meg over magen allerede, men bare over magen heldigvis. Bukseknappen trives best åpen :) Det kjennes ut som om det er bare flesk, men jeg har jo spist mindre nå enn jeg gjorde før jeg fikk vite at jeg var gravid.Har også vært mye på trening. Er det bare flesk, eller kan det være at ting har blitt presset litt ut fordi livmoren ha vokst litt der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har termin den 4, og igår fikk æ nesten sjokk, da æ kom ut av dusjen...Magen vises godt og den sto bare ut...Og den va ganske hard....Syns det e bare arti at man bynne å se de litt så tidli....Da skjønne man litt mer at det e en baby der inne...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint å høre at det er flere enn bare meg da! :) Magen min er hardest om kvelden, men når jeg sitter kan jeg ikke skryte på meg at den minner så mye på en gravidmage enda..men det kommer vel! Vi har ikke fortalt det til noen enda, så føler jeg må holde den inn så godt jeg kan! Gleder meg til jeg kan strutte med den istedet! Jeg lurer på en ting...hvis man har litt flesk på magen når man blir gravid, blir dette flesket værende i hele graviditeten med mindre man slanker seg, eller forsvinner det når livmoren kommer lenger opp? jeg har sååå lyst på en skikkelig fin gravidmage altå.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm det vet æ egentli ikkje. Men trur det blit strekt ut på en måte, vess det ikkje e altførr masse da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! nei, det er ikke alt for masse ;-) det er bare en liten bulp under navlen når jeg står, og litt valker når jeg sitter, men det er ikke mye nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så snill du er! :) at magen blir fin er jo ikke noe viktig, men det hadde vært godt å følt seg litt vel selv om man er gravid. Kommer du til å legge ut bilder av magen din? jeg gleder meg sånn til å følge utviklingen til desembergjengen. Det blir fint å ha noen å skravle med... har du fortalt det til noen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har sagt det tell ho mamma, pappa, brodern og mine to beste venninne. Syns det e greit at de aller nærmeste vet det....Trur ikkje æ kommer tell å legge ut bilda av magen min...Har egentli ikkje tenkt nåkka på det...Skal du? KOrr e du fra og korr gammel e du? Katti har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror magebildene mine er forbeholdt familiealbumet:), men har ikke tenkt noe særlig på det jeg heller. Jeg kommer fra Nord-Trøndelag og er 84- modell. Hvor kommer du fra? Nordlening, tro? Termin en gang mellom 1.des og 6.des...litt vanskelig å vite siden den eneste syklusen jeg hadde etter pilleslutt var litt lang. Det gikk fort:) Har hørt at den første syklusen etter pilleslutt ikke er helt til å stole på når det gjelder beregning av termin, så jeg velger i første omgang å beregne ut ifra en syklus på 28 dager, jeg. Vet du noe om dette, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det vet æ dessverre veldi lite om...Mine syklusa har vært tell punkt å prikke hver 28 dag...E egentli fra Tromsø, men bor litt utaførr Oslo lamme kjæresten min gjenna 6 år, og hunden min...Vi glæde oss kjempemasse tell å få lov tell å få en liten...Sånn at vi blir en "skikkeli" familie....E det den første førr dæ eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er første for meg ja! så dette er nytt og spennende! Jeg er student, men har foreløpig studert hjemmefra. Planen er å flytte til oslo etter at permisjonen er ferdig, men vi får se hvor enkelt det blir å flytte med en liten en. Jeg vet jo ingenting om dette livet som venter oss :-) Er det noen områder i Oslo du anbefaler hvis man har en liten en? Vet du hva prisene ligger å for leilighet med to soverom? Har kjøpt oss et stort hus med fem soverom, hage og utsikt til sjøen her, så det blir sikkert vanskelig å rive seg løs og dra til storbyen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korr du hold tell nu da? Koffer skal du fløtte tell oslo etter permisjon?

Nei e egentli ikkje så kjent på førskjellie plassa her nede....Men det e mange brae plassa da....Prisan e ganske høy ja...Men det kommer jo ann på korr sentralt dokker skal bo da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå bor jeg helt nord i nord-trøndelag. Ikke langt unna der jeg er oppvokst, så alle kommende besteforeldre er i en omkrets på en halv time!:) Grunnen til at vi vurderer å flytte er studiene mine. Jeg er litt usikker på om jeg greier å fullføre alle årene hvis jeg bare skal studere på egen hånd. Men hvis jeg greier det, så hadde det vært supert å kunne bo her. Det er jus jeg studerer, så det blir jo også litt spennende å se om det er jobb å få på en så liten plass som dette etter endt utdannelse. Tiden vil vise! Akkurat nå er det ikke helt enkelt å fokusere på studier...det er andre ting som surrer i hodet, for å si det sånn :)

 

Har det dukket opp noen flere symptomer i det siste da? Her har det blitt pupper, gitt:) men ingen kvalme! Bank i bordet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal bare være gla at man ikkje e så kvalm...E litt kvalm innimella...Men det e ikkje sånn at æ blir skikkeli dårli, heldivis...Har heldivis flere daga korr æ ikkje e kvalm...Deili..Det værste æ vet e å være kvalm...Det e skikkeli ubehageli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...