Gå til innhold

Hvor mye hadde dere lagt på dere i uke 29?? altså 28+1,2,3,4,5,6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synest ikkje det var møje i det heile eg, sjølv har eg lagt på meg 10 kg og 5 av dem kom i uke 25-27. Det har helldigvis roa seg litt etterpå, ble litt skremt av tempoet ;-) Har vært heldig og hatt veldig få plager i svangerskapet så eg trener på treningsenter 2 dager i uken og har meldt meg på Pilateskurs (skal begynne i dag, er veldig spent)

jeg har mer enn nok fra før jeg oxo, var veldig overvektig da jeg ble gravid, så prøver å være veldig forsiktig med hva jeg dytter i meg, og har kuttet helt ut brus, og spiser minimalt med godteri, spiser f.eks ikke godteri hver helg engang..

har lagt på meg rundt 12 kg jeg...

la på meg 4 kg fra uke 25-28... det er litt på bare 3 uker....

Har aldri gått opp mer i noen svangerskap enn dette... med første 10 og andre 12....jeg stopper jo ikke å legge på meg med det første... så 12 kg går jeg nok laaaangt over...

Men det min egen feil da...trøkker alt jeg kommer over i kjeften...hehe...:)

Annonse

Jeg har lagt på meg 12 kg, men jeg kan ikke gå på lange turer pga smertene kommer løpende i beina og jeg har ikke vært så veldig imot snop og annen god mat.

Strever litt idag pga en bytur i går:-( Skikkelig irriterende at det er slik, men ellers så har jeg ikke så mye annet å klage over:-)

Det er nok best at jeg tar litt mindre turer ja:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...