Gå til innhold

Hvor mye hadde dere lagt på dere i uke 29?? altså 28+1,2,3,4,5,6


Gjest

Anbefalte innlegg

selv har jeg lagt på meg 6 kg, og synes ikke det er galt da jeg ikke har kunne lee så mye på meg pga bekkenløsning.. Bekkenløsningen har i det siste blitt mye bedre, og jeg skal prøve meg på noen små små korte turer..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest ikkje det var møje i det heile eg, sjølv har eg lagt på meg 10 kg og 5 av dem kom i uke 25-27. Det har helldigvis roa seg litt etterpå, ble litt skremt av tempoet ;-) Har vært heldig og hatt veldig få plager i svangerskapet så eg trener på treningsenter 2 dager i uken og har meldt meg på Pilateskurs (skal begynne i dag, er veldig spent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke veie meg, jeg. Har gått opp mer enn nok. Men nå skal jeg bli flinkere til å ut å gå, bli med på sats og bruke maskinene der, vil ikke gå opp mer enn nødvendig, da jeg har mer enn nok fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mer enn nok fra før jeg oxo, var veldig overvektig da jeg ble gravid, så prøver å være veldig forsiktig med hva jeg dytter i meg, og har kuttet helt ut brus, og spiser minimalt med godteri, spiser f.eks ikke godteri hver helg engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt på meg rundt 12 kg jeg...

la på meg 4 kg fra uke 25-28... det er litt på bare 3 uker....

Har aldri gått opp mer i noen svangerskap enn dette... med første 10 og andre 12....jeg stopper jo ikke å legge på meg med det første... så 12 kg går jeg nok laaaangt over...

Men det min egen feil da...trøkker alt jeg kommer over i kjeften...hehe...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg hadde lagt på meg c.a 5 kg. Er strålende fornøyd med det. Hadde litt polstring fra før av, så jeg trenger ikke så mye mer...

 

Bra jobba!

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg :) 6-7 kg. Jordmor sa det var ikke noe å tenke på det! La på meg 14 tilsammen sist, og er veldig likt gravid denne gangen, så håper på det samme nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 12 kg, men jeg kan ikke gå på lange turer pga smertene kommer løpende i beina og jeg har ikke vært så veldig imot snop og annen god mat.

Strever litt idag pga en bytur i går:-( Skikkelig irriterende at det er slik, men ellers så har jeg ikke så mye annet å klage over:-)

 

Det er nok best at jeg tar litt mindre turer ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 12 kg, men så var jeg 60 kg før, og er 1.72 høy. Håper bare ikke det blir 12 kg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...