Gå til innhold

Planen var 10 dagers metoden, MEN....


Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

 

Så ble det ikke sånn da... Har ikke overskudd til å holde på annenhver dag jeg... Huff...

 

Vi begynnte med friskt mot på onsdag, fredag svak positiv EL test på lørdag (gikk tom for tester så fikk ikke testet igjen på søndag, ville tro den hadde vært klarere positiv da) og sex igjen på søndag. Deretter har det vært brå stopp.

 

Får bare håpe jeg har truffet EL da... At det holder. Hmm... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he får håpe det holder ja :-) Ikke alltid lett å holde oppe sexlysten når man går etter en plan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det får'n si.. Og etter så lang tid med prøving så blir det enda vanskeligere. Hehe... Må le litt av meg selv.... For et hysteri! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drømmen *12.pp*.. Spennende..

 

Men jeg lurte på en ting.. hva mener du når du sier at el testen var svakt positiv?? I min erfaring finnes det bare to måter å ha positiv test på,, det er to like sterke streker= positiv.. og teststrek sterkest=veldig positiv *ler litt*

Så når jeg får en el test hvor teststreken er sterkere enn ellers men ikke like sterk som kontroll streken - da er den negativ mener jeg,,, men da tror jeg jo at el nærmer seg.. Var det et sånt utslag du fikk kanskje?

 

Lykke til med babylagingen Drømmen *12.pp* :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn i denne klubben.

Vi skulle startet mandag forrige uke, men hadde så lyst på søndag at vi hadde sex da. ventet da til onsdag med å starte, hadde sex igjen på fredag (tror jeg traff EL da for jeg hadde syke smerter i høyre side)

hadde sex igjen på søndag og etter det har det vært stopp.

Klarer ikke gjennomføre det med annenhver dag. ender med at jeg ikke har overhodet lyst den dagen vi MÅ ha sex.

Æsj dette er ikke lett.

Men om det ikke har klaffet denne pp så har vi lovet dyrt og hellig at vi skal klare å gjennomføre dette neste pp! Da skal vi tvinge oss til det, hehe. Veeeldig romantisk gett!

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...