To gutter + spire Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Hei! Vi skal gifte oss i mai til neste år . Lurer på om det er noen som har et lokale å anbefale ! Har akkurat begynt å planlegge , vil være tidlig ute!
Gjest Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 jepp :-) me ska ha d på ganddal bydelshus...der e di kjempe flinke å d e isje så dyrt helle siden de så servere går dugnad elle nåke sånnt :-) kjempe fint e darr og... ellers så har du frøyland gård...det e den finaste plassen eg har sitt ever...men, du må ordna d me mat å sånn sjøl....
To gutter + spire Skrevet 6. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2006 okei! Tusen takk for tips! Vet du hva det koster ca?
Gjest Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 hmmm, ganddal bydelshus kosta vel ca 450 kroner pr. person, barn fra 4-12 år va halv pris å de fra 0-4 år va gratis :-) de pynta bordet me servietter, duk o.s.v...lys også...så vi trengte kun blomster og bordkort...de ordnet drikkevarer til middagen,og vi må ordne resten...de står for kaffe da :-) frøyland gård husker jeg ikke...hehe, blei blanding av dialekt her...
To gutter + spire Skrevet 7. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2006 hmmm oki ! Ka e vanlig å bet for lokale? Du får vel pynte bordet slik du vil selv om de tar seg av duk o.l ? Catering eller? servitører? må du ha med servise selv? hehe mange spørsmål her.
Gjest Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 jeg vet ikke hva som er vanlig, vet bare at det var billig hehe...vi kan bestemme selv hvordan vi vil pynte bordet ja, har vært i møte...de tar seg av servise og slike ting...og så har de egne kokker og hovmester og servitører :-)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Me ska på frøyland gård, me betale 3000,- å då e det bare å rydda itte seg så vaske dei. Der e bar å kjøkken, men det går ikkje an å laga maten der, så du må få den ferdige. Men eg vett at mange bruke Farstad Catering, dei skrøyde iallefall av dei. Ellers e det alt du trenge av tallerkar/koppar/glass/bestikk. Men det lønne seg å ver tidligt ute, det e ein populære plass! De har plass te 60 mann og det e bare nyyyydeligt der!! Det e absolutt verdt ein kikk iallefall! Lykke te!! )
To gutter + spire Skrevet 7. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2006 Høres jo kjempebra ut begge plasser! Er maten inkl. i de 450 pr.pers på ganddal bydelshus? ka e tlf.nr dit? Må man fixe servitører selv hvis man skal ha det på frøyland gård? Slik at de fixer til maten og serverer det som kommer fra cateringen ?? Har tenkt å bestille snart..må bare finne ut hva som lønner seg . Hva bruker dere på bryllupet? er fare for at dette kan bli sviiindyrt...men men Bor dokke på kverneland? eg bor på orstad - flytta hit i februar. takk for tips!
Gjest Skrevet 7. april 2006 #10 Skrevet 7. april 2006 eg bor på kvernaland ja, musefis her bor på orstad :-) ja maten va inkludert på bydelshuset...de va fantastisk hyggelige å flinke de eg snakkte me :-) på frøyland gård så må du skaffa alt sjøl hvis eg isje tar heilt feil... hmmm, telefonnummere dit ja...eg ska se om eg kan finna d te i mårå...kor bodde du før då?
To gutter + spire Skrevet 7. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2006 ok takk takk! Vi har bodde på forus før - men da vi skulle kjøpe leil. fant vi ut at vi kunne spare masse på å flytte utover hit. svvvindyrt inni byn altså!! Samboeren min e fra sogndal. Eg e 24 år han e 29 . vi har en liten sjønnas på 8 mnd .
Gjest Skrevet 7. april 2006 #12 Skrevet 7. april 2006 koseligt :-) ja, d e svindyrt inni byen, me kjøpte først hus på hana, der eg e fra, men så kjøpte me heller ett her te under halve prisen og pusset det opp, så nå har vi et nytt hus som var billigere enn det gamle vi kjøpte på hana...på dette huset så rev me alt så va av vegger nesten utvendigt å innvendigt, bare skallet sto igjen...sambo å faren hans e tømmermenn :-) de gjorde d sjøl :-) så nå e me strålandes fornøyde...han e herifra... eg er 23 å han e 24, me har ein nydelige gutt på 2 år og 2 mndr å ei nydelige lidå jenta på 9 mndr :-)
To gutter + spire Skrevet 8. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2006 god morgen! Har en av dere tlf. nr til frøyland gård? kor ligger d hen på kverneland?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2006 #14 Skrevet 8. april 2006 Charles&De i Sandnes. Nydelig lokaler, nydelig mat, fantastisk service
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 9. april 2006 #15 Skrevet 9. april 2006 Eg va i bryllup i august det va på orsdat grendahus, å det va knall fint, å maten va kjempe gode, å billigt va d og..
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 9. april 2006 #16 Skrevet 9. april 2006 Tlf nr. te Frøyland Gård e 51487244 eller 99241548. )
mandapus Skrevet 13. april 2006 #17 Skrevet 13. april 2006 Hehe. Jeg er også fra klepp/lura og sammen med en fra sogndal. Festlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå