Gå til innhold

Da kommer jeg hoppende inn hit:o)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynner også på uke 29 i dag, og har termin samtidig med deg. Deilig at det går mot slutten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, særlig dere med termin samtidig som meg: 1/7.

 

Har ikke skrevet noe på disse sidene før. Har hatt et komplisert svangerskap, tvillinger hvor den ene var så syk at vi måtte avslutte den på Riksen i februar. Legene har fulgt oss med argusøyne siden da, og nå har det gått 7 uker siden inngrepet og vi har kommet til trinn 2 av dit legene vil ha oss: Ferdig med uke 28. Det føles godt! Neste trinn de vil ha oss til nå er uke 32.... Stadig noe nytt å strekke seg etter....

 

Først nå har vi våget å begynne å lukte litt på hva vi trenger til babyen. Noen som har gode tips til oss? Vi har bestemt oss for å kjøpe følgende helt nytt: Emmaljunga edge duo-vogn, Graco-barnestol og SuperNova babysafe. Det virker som de holder seg godt i pris med tanke på salg etter endt bruk... Ellers har vi fått låne seng, vugge og stellebord med skuffer og badekar.... Er litt grønn på dette med utstyr, da vi ikke har turt å sette oss for mye inn i saker og ting...

 

gml/68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anbefaler nye madrasser til seng og vugge, da det ikke anbefales og bruke brukte madrasser pga faren for krybbedød.. Gjelder spesielt skumgummimadrasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten Gratulerer med å ha kommet så langt i svangerskapet.. Leit og høre at dere mistet den ene tvillingen, men godt og høre at dere blir godt oppfulgt videre.. Lykke til videre med svangerskapet ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...