Gå til innhold

Molait


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei=)

Så koselig at du også får en liten prins. Leste at sønnen din var veldig fornøyd med det!

Jeg har lagt ut noen bilder under nicket mitt nå. Har tenkt på det lenge, men nå når jeg fikk et spark bak, så ble det plutselig gjort=)

 

Ha en fin dag

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har da vært innom mange ganger i dag, men helt oversett tråden:)

 

Kjempestilig det bildet hun titter opp..hehe "hvem er du a?" liksom ;)

 

Ul-bilder da??? Hehe vil se de og da.

 

Når hadde du termin igjen? Var godt å se at det ikke bare jeg som har såpass med mage..hihi. Ja for du er ikke så mye lenger enn meg er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 19 uker på vei idag jeg, men det ser jo ut som om jeg er lenger=) Sånn var det sist gang også, men andre gangen blir man jo enda fortere stor... Det er egentlig koselig, men jeg savner veldig sparkene nå! Jeg kjenner et par spark hver dag, men kjente jo mye mer da jeg var komt så langt med Lisa. Så nå er jeg litt utolmodig! Skulle ønske morkaken ikke lå fremfor babyen!

 

Jeg ta bilder av ul-bildene å legge ut noen av dem også. Skal gjøre det akkurat nå=)

 

Vi snakkes kjære Molait.

Ha en fin dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 20 uker på vei i dag jeg, i følge bim da, men har jo termin 5 dager før bim sin. Jaaa savner liv jeg og. Kjenner jo spark o.l. men ingenting forran på magen:) På en annen side, greit å få sove på kvelden, for det blir nok av sprellus fremover tenker jeg.

 

Jeg ble ikke så stor med William. Jo på slutten var jeg jo det da men. Brukte 27 i Lewis husker jeg. I mnd 5 kneppet jeg opp et par knapper i den. Sukk det var tider det..hehe.

 

Jeg ser vel omtrent ut som deg, litt større nå kanskje. Jeg får gå å ta en titt på ulbildene jeg da:) Er litt morro å sammenligne på "like" uker.

 

30-årslag i dag. Slipper å lurer på hva jeg skal ha på meg. Har en mamma-dressbukse så dett var dett liksom. Pes med fester når man er gravid. Funnet et par topper som går an, men føler meg liksom ikke så veldig pynta da. Det får vel bare være.

 

Jepp, god helg til dere og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du? Jeg ville talt etter ul-terminen jeg! Personlig stoler jeg kun på denne!

 

Det høres deilig ut å kunne gå i de samme buksene så lenge. Jeg har måttet kjøpe et par mammabukser. Det er ingenting annet som er behagelig! Jeg forstår hva du mener med at det ikke er lett å pynte seg når man er gravid! Broren min skal konfirmere seg i mai, og jeg tenker med gru på at jeg må finne klær=( Og 17.mai tror jeg jeg hopper over dette året=) Kommer i alle fall ikke inn i bunaden!

 

Har dere tenkt på navn? Vi tror at den lille prinsen i magen er en Jonas. Det er mannen min som er den største pådriveren på dette navnet, jeg syns det er litt negativt at det er så populært akkurat nå, men på den andre siden så vil vi jo gi sønnen vår det navnet vi syns er peneste! Så akkurat nå er det Jonas. Lisa og Jonas=)

 

Vi skal reise på hytta i morgen, så da blir det noen dager uten bim=( Det blir trist, men påskeferie blir gøy.

 

Håper du hadde det fint i 30-årslag!

 

Vi snakkes=)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du er uten nett du nå, men svarer lell jeg da:)

 

Jaaa, forrige gang kunne jeg jo bruke de vanlige klærne mine lenge. Nå måtte jeg over på mammaklær/joggings fra uke 12. Iaf og man skulle kunne puste samtidig;)

 

30års laget var greit, men noe kjedelig:) Tok av litt etter midnatt (jeg altså) danset masse med samboer og sånn men det kjente jeg etterpå at ikke skulle gjentas. Var så ødelagt i bekkenet at jeg nesten ikke klarte å gå. Faktisk så tryna jeg ned trappa da vi skulle hjem!!! (var jo den snøstormen ute og slafs i tillegg)

 

Vi har tenkt en del på navn. Hadde mange fine forslag til jente, men gutten var det ikke så enkelt med. De han liker best liker ikke jeg og motsatt. Vil liksom ikke ta et navn som begge synes er ok bare. Vi får nå se, har god tid ennå.

 

Velg et navn dere liker og trives med enten det er poppis eller ikke. Det er dere som skal si og høre det navnet utallige ganger:) Vi hadde en pappegøye som het Jonas, så det utgår for oss..hehe, men ellers er navnet fint det:)

 

Reiser til mor i morgen så blir uten nett selv. Eller kan jo logge meg på med modemet!! hennes, men blir nok ikke til det. Håper dere får en kjempefin påske på hytta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen etter en koselig tur=) Vi slappet godt av, spiste god mat, lekte med Lisa, leste bok, og jeg fikk handle litt babytøy=)

 

Men det var godt å være hjemme igjen. Merker fort at man ikke har sovet i sin egen seng! Jeg har fremdeles vondt i rumpa etter den harde senga=) Hi hi...

 

Jeg venter fremdeles på mer spark. Begynner å tro at denne gutten er en veldig rolig en... Men jeg håper jeg kjenner masse liv om noen uker. Det er så koselig!

 

Håper dere har/ har hatt en fin tur hos moren din. Det er deilig å slappe av hjemme hos mor=)

 

Vi snakkes

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...