Gå til innhold

SKAL JEG ALDRI BLI GRAVID IGJEN ????????????????????????????????


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei..Jeg er ei jente som er født 7.8.75..og må si jeg har vært litt uheldig..for 7år siden så spontanabortere jeg..og august 2004 hadde jeg en graviditet uten for livmora..Har ingen barn i dag..!!

Begge har vi vært på utredning og alt var bra...bortsett i fra at jeg har bare en eggleder...

 

Så hversåsnill og gi meg noen svar...kommer vi noen gang til og få barn..?? klarer vi det selv eller må vi ha hjelp???

 

Dette er super viktig for meg/oss..håper at det er noen der som kan spå meg og gi meg de rette svarene..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei;)

 

Jeg får opp at du er veldig sterk person, du har lederegenskaper i lange baner:) du liker å betemme.. hihi.. tror du er ganske så sta.du har mange venner ser jeg... måtte bare skrive dette, da det var det første som kom til meg:)

 

Men over til det du spør om.. Jeg føler at du kommer til å bli gravid ja.. om du trenger noe hjelp så tror jeg dere må ha det.. føler ikke at det blir noe prøverør, men noe annet.. klarer ikke helt å sette fingeren på hva..Jeg tror du føder iløpet av neste år.. og du får en jente:)

 

Lyke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;-)

tusen takk for hyggelig tilbakemelding cec26..nå ble jeg kjempeglad hihihi....vi driver og vurderer prøverør...men regner med at det blir en ny runde med hormonkur igjen??...:-D skal til legen 19april så får vi se da..

 

Kan du se på hvordan det står til med økonomi og jobb...kommer jeg noen gang til og få en fast jobb.????.pr i dag så er jeg bare ekstra hjelp på en skobutikk som jeg stortrives i...:-D

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..:) jeg føler du blir der du er i dag.. ihvertfall en stund til, men føler du kommer til å få flere vakter der.. lurer på om det er noen som skal slutte der snart jeg..mmm føler det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemmer det...er flere der som skal slutte...og jeg hvet at det blir mere etterhvert....og håper at jeg får en del ansvar for det liker jeg...liker og bosse litt..hehehe....

Er ei som skal gå av med pensjon etterhvert..og to studenter som skal studere for fult etter sommern...så jeg håper du har rett...

 

hva med økonomien da...skjer det et under der snart?????

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cec...jeg var så glad i går fordi jeg fikk så fine svar av deg..du spådde at jeg kom til og få ei jente i løpet av neste år. Jeg ble så glad at dette forteldte jeg til en av mine nærmeste veninner, hun sa at dette er bare tull og at jeg ikke måtte tro på det..men nå er det nå slik at jeg tror på det da..det er nå ikke første gangen hun har såret og skuffet meg...hvorfor kunne hun ikke være glad på mine vegne??? kan vel si så mye som at hun er veldig hærskesyk...:-(

Hva tror du cec26????

 

ellers så vil jeg takke deg for raske og fine svar...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmm.. sånt er jo alltid trist.. det er ikke noe gøy med sånne venniner.. det er jo greit nok at ikke hun tror på dette.. men hun behøver jo ikke å såre deg da.. Føler hun er en dominerene vennine som snakker før hun tenker..fritt talene kan man kalle henne.. hihi..:)

Vet du når hun er født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant..vedkommende er født 10.12.77...få høre alt du finner frem..ser du mere om meg eller?? hihi synest at dette er så spennende altså...hihihi...:-)

 

Klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. er vel egentlig ikke pent å gå inn på andre uten dems tilatelse, men jeg kan jo skrive litt av hva jeg får fram.. så får vi la personlige ting ligge:)

 

Hun er ærlig, sier hva hun mener, men som jeg skrev, hun sier ting før hun tenker over hva hun sier... Jeg føler hun er utolmodig, og hun er impulsiv.. jeg tror hun er sannhetssøkende og at hun letter kommer i kontakt med andre mennesker...

Jeg tror du ofte har blitt skuffet over henne, du er litt mere føleses menneske enn det hun er.. hun tenker litt mere som en gutt..hihi.. hvis du skjønner hva jeg mener.. Men jeg tror hun er en god vennine. .dere har det mye gøy sammen ser jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fine svar cec:-)

Ja det stemmer at vi har det mye gøy sammen og at hun er en super jente på alle områder...men som du sier selv så har jeg blitt såret en del ganger og det gjør at jeg er blitt litt tilbakeholdene.

 

Kan du lese om meg og mannen min da..han er født 12.04.74..kommer vi til og få et bra liv sammen..??? akkuratt nå så er vi/jeg i en tung situasjon. Men vi er flinke til og snakke oss igjennom problemene..og dette probleme er bare min feil alene da det dukket opp en tredje person...På forhånd takk..:-) takker oxo fordi du er så rask til og svare..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei..nå er vi blitt søkt inn på st.olavs i trondhjem...men cec du spådde at jeg trengte ikke prøverør(du trodde det)

 

Skal begynne på en ny hormonkur nå i mai..vil det skje noe da???

Blir vi boende her lenge..eller vil vi flytte i nærmeste fremmtid??

Og vil mannen min få seg jobb snart???

 

PS: kan dere se mine hjelpere og er de snille??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...