ana baroma Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 mamman til jr kommer med ujevne mellomrom med trussel om at "nå flytter jeg" - nå er det fordi hun må betale restskatt pga at hun plutselig har formue. Oppgjøret etter skilsmissen kom før nyttår, og det er FULL krise... hehe. Klart hun må betale skatt som alle oss andre!! hadde vel vært værre om penga ikke hadde kommet tenker jeg. Hun har nå ikke flytta enda, men om det skjer tror jeg helvete er løs... ser for meg rettsaker +++, for det vil nok min mann ALDRI gå med på. Er mange grunner til at han bør bo her og ikke på Vestlandet et sted. mamman har type der, og hun er sur på mannen min siden han ikke UNNER henne å finne lykken. Klart han gjør det!! Men sønnen bør kanskje bli igjen her? Eller er det sånn at ingenting kan veies opp mot det å ha mamma i nærheten..? Blir litt irritert kjenner jeg, for dette kommer hver eneste gang noe ikke er som det skal (ergo; vår skyld). Måtte bare få det ut et sted:-) Hun stikker sikkert ikke denne gangen heller, hehe
Gjest Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 HUff.. skjønner problemstillingen. Sånn er det her til tider også. Han betaler liksom for lite, og så MÅ hun flytte.. Hun har truet mange ganger.. Men i fjor hadde hun da råd til sydentur og ny bil.. :-) Mannen min har sagt at han kommer til å anmelde henne for kidnapping dersom hun flytter uten hans samtykke. Forstår godt at du måtte lufte dette - ikke enkelt å måtte håndtere slike ting hele tiden. Masse lykke til!
ana baroma Skrevet 6. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2006 takk for den:-) nei, penger er jo et evig problem... Nå betaler mannen min 5000 i mnd da... men skal gå ned bitelitt til høsten (sånn at overgangen ikke blir så brå) - og hun har penger på bok, tjener godt osv, så jeg synes nå ikke så veldig synd i henne... Men du verden som hun klager... Oppdager vel nå hvor mye det koster å leve kanskje? hihi:-)
ana baroma Skrevet 6. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2006 jupps... men gubben tjener jo godt da...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #6 Skrevet 6. april 2006 min tjener litt over 300 000 vil jeg tro, men betaler 1900 i mnd. har han max annen hver helg, annen hver ferie og 2uker om sommeren. Er det for lite?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #7 Skrevet 6. april 2006 400 000 forresten. barnet er 5år. høres helt sprøtt ut å betale så mye som 5000... hvor mye har dere han?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #8 Skrevet 6. april 2006 Mannen min tjener rundt en million, betaler kun 3000 i bidrag - men det er fordi han har gutten over 50% Mor tjener dårlig Hun har derfor bedt om at hun får økt samvær, slik at min mann må betale mer i bidrag... Hun sier at i praksis behøver det ikke være slik, bare på papiret, slik at hun får penger...
ana baroma Skrevet 6. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2006 Har han vanlig samvær... skulle gjerne hatt mer, men mor vil nok sette ned foten da tenkerjeg... hehe. Gode penger, men du verden som det koster å ha barn... Ja, ja, går ned i bidrag nå og skal heller spare til ungen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå