Gå til innhold

Snøfilla :o)


*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Du...jeg lurte litt angående Vibeke Fjeld....

Jeg bor jo et par timer fra Oslo, men ble ganske gira på å prøve henne i forbindelse med prøving og IVF.

 

Vet du omtrent hvor ofte man bør gå? Flere ganger i uka, eller "en gang i blant"?

Og hvor i syklusen er det lurest, og i forhold til IVF, bør man vente til rett før forsøket, eller gå jevnt en stund før man har innsetting?

Hva sier hun? (hvis hun har rukket å sagt noe enda)

Hvor settes nålene egentlig? Og hva gjør nålene konkret...? Renser de kroppen...? Livmoren...?

 

Dette var mange innvikla spørsmål på en gang gitt:o) Skjønte du dette?:o)

He he..... Makan til mas, he he.......

 

Ha en fin dag videre snøfilla:o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter bare kjapt innom og må svare deg mer senere, men foreløpig anbefaler jeg deg nettstedet deres: www.klinikk.fjeld.no

 

Du kan jo sende en mail eller ringe dem også, men jeg skriver mer i kveld (masse stress på jobb nå).

 

Klem så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

I følge Vibeke så bør jeg ha 4 - 5 behandlinger før uttak, og i hvert fall en behandling etter innsetting. Nå som jeg sprayer så stimulerer hun nyrer (som gir slimhinna næring) og milten (som nærer eggstokkene) med nåler ved tomlene, håndleddene, knærne, anklene + en nål i magen (rett under navelen).

 

Når jeg beg. med sprøyter skal hun vel sette flere nåler i magen som stimulerer eggproduksjonen og kvaliteten på eggene. Siste behandling rett før uttaket skal "bedøve" livmora sånn at den slapper av og er mottakelig for et befruktet egg. Det samme skjer rett etter innsetting.

 

Det er alt jeg vet så langt - men den andre innlegget mitt om Vibeke vitner jo om at mange har gode erfaringer med Klinikk Fjeld:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert snøfilla:o)

Dette skal iallefall undersøkes nærmere!

Men først skal jeg heales om 2 dager.......

Ha en riktig god påske!!

 

Klemmer i fleng fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...