Gå til innhold

Quick respons test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en sånn test liggende og tok den bare for moro skyld, men jeg har ikke bruksanvisningen... Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid?? Er en strek rød strek ved den siden det står en C og en svak strek på den siden det er en T...

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To streker er gravid. Streken ved siden av C er kontroll streken og den ved siden av T er gravide streken.

En strek er en strek - så du er nok kansje gravid. Når i syklusen er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Du kan godt være gravid, ja. :-)))))

Men ikke for å være negativ, men har selv opplevd å få utslag, men var dessverre ikke gravid.

 

Ta en ny test i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg er i syklusen... Fødte i september og har ikke fått tilbake mensen, men da var den nok ikke langt unna. Tror jeg må på apoteket og kjøpe en test til, bare for sikkerhets skyld...

Lykke til til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at den testen du har trenger mye hcg. Og du fikk jo to streker - så da er du nok gravid. Når i syklusen er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok gravid ja... Har tatt en test fra clearblue nå og den er også positiv. Var litt tidlig dette her, sønnen min er bare seks mnd, så vi hadde nok tenkt å vente litt før nestemann. Men vi tar det med et smil og gleder oss til det lille underet kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse. Eg har ei jente som er fødd i mai og vart gravid med guten vår før eg hadde fått att mensen. No er dei 3 og 2 år og dei har stoor glede av kvarandre. Veldig kjekt med to tette, lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...