Gå til innhold

Har lyst å ta en graviditetstest........men.........


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

...skal ikke ha ikm før 15. Har hørt at noen tester positivt 2 uker før. Eg har 1 og 1/2 uke til ikm. Har så lyst å teste. Har to tester i skapet. Det er rett før eg tar en og tester, er så vanskelig åå vente til ikm når testen BARE LIGGER DER.

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ABSOLUTT INGEN VITS! Den er nok negativ- enten du er gravid eller ikke. De mest sensitive kan slå ut 3 dager før. Alt før det hører til sjeldenheten og er ikke normalt!

 

Spar pengene dine du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt en:) Hvilken test har du? Om det er Quick respons så kan du kanskje hjelpe meg? Har et innlegg her om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å vente en uke, får da er eg tre dager før ikm. MEN det er vanskelig når testene ligger i skapet og "skriker" på meg. (hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart deg anonym :-)

 

Eg har en CB - clearblue: har hørt at den testen du har ikke er så bra, for den trenger så mye hcg. Kan være negativ selv om en er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeh.. hallo? Hadde tatt en 1,5 uke før IKM?

Sorry, men det er faktisk INGEN vits!

 

Ikke for å være slem altså, men hvorfor svi av penger bare for 'morro'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok bare fordi at eg har hørt andre gjøre det og fikk positiv, men skal nokklare å vente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man får utslag før det, så hadde man ikke EL når man trodde- men før:o) Egget fester seg aldri før 5 dager etter EL. Deretter graver det seg ned og starter produksjon av hcg. Dette er uante små mengder i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har IKM den 19.. Og kommer til å vente til da. Det er ikke såmange som tester positiv før ikm.. Men om du virkelig vil, så er det no ingen som hindrer deg. Men husk at den mest sannsynlig vil være negativ selv om du kan være gravid.

 

Spennende dette.. ikke lett å vente..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...