Gå til innhold

VASMOSPAMSER utenom amming??? anyone??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får det hvis jeg feks fryser på overkroppen eller når jeg har dusjet. Er det vanlig at man får det??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, leste litt lenger nede om fenomenet... Har bare opplevd det ved amming, så jeg kan nok ikke hjelpe. Noen andre..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har det. Men det var de tre første månedene jeg ammet, så gikk det over. Fikk det ofte i høst da jeg trillet tur med vogna, spesielt i sur vind. Aner ikke om det er vanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, i massevis i starten! Og også da jeg var gravid! Bading var tortur den sommeren, men jeg MÅTTE avkjøle meg i steikvarmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte bare å si at i tillegg til "kulde" kan man få dette av noen medikamenter, sigaretter og koffein -særlig det siste er kanskje årsaken hos endel uten at en tenker på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan koffein lage det?? Nei guriland, det visste jeg ikke.!! Har jo vært rene colaholiker` n jeg... Men nå er det slutt på det.. (utenom helgene da) ÅÅÅh..jeg som hadde tenkt å kjøpe sånt brett med cola til påsken.... hmm...

 

Godt å vite at det er flere enn meg som har hatt den dritten!!! men no dritt, det er det!!

 

Takk for opplysningen jenter:)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...