Gå til innhold

Erfaring med fryseforsøk?


puppi1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg fikk satt inn ett egg i går, men vet jo ikke resultatet enda. Men, legen sa at det var "noe" mindre sjanse for opptinte egg som sammenlignet med ferske egg. Har hørt ca 18% men vet ikke helt om det stemmer.

 

I alle fall, lykke til, og håper at begge får svært positive erfaringer med fryseforsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et fryseforsøk nå i mars som dessverre endte i ingenting...

Leste her et sted at det omtrent er like god sjanse for positivt resultat ved frys kontra vanlig forsøk. Det spørs jo selvfølgelig kvaliteten på det de setter inn.

Skal du i gang nå snart?

Vi skal ha et nytt fryseforsøk i juni (dvs jeg begynner på medisiner igjen i slutten på mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei puppi1

Jeg har 2 fryseforsøk bak meg, siste ble jeg gravid, men hadde en sa i uke 6-7. Skal igang med nytt fryseforsøk snart.( begynner på progynova når mensen kommer igjen)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Puppi1!!!

En stund siden sist nå, har lurt på når vi skulle høre fra deg igjen. Er du klar for fyseforsøk nå? Jeg gikk rett på igjen etter forrige gang, så nå er jeg akkurat ferdig med første fryseforsøk. Det gikk ikke så bra, ble gravid men hcg verdiene startet veldig lavt og det gikk føyka i uke 5+2. Regnet igrunn med at det kanskje kom til å skje.

Har ikke tenkt å gi meg, så nå blir det nytt fryseforsøk i uke 20/21.

På klinikken i Finland sa de at så lenge egget greier seg i opptiningen er det like stor sjans for å lykkes med fryseforsøk.

Håper du er fit for fight igjen, og ønsker deg lykke til! Koselig å ha deg tilbake her!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å treffe på gamle kjente - takk for klem - og lykke til til deg også. Tok opp røret mitt i går med 4 egg - 2 overlevde og de var av god kvalitet fikk jeg beskjed om da jeg satt de inn i dag. Nå skal jeg bare være helt dronning i hele påsken og svaret får jeg 3 påskedag så det passer perfekt, men det blir ikke noe internett på hytta. Dere får kose dere alle sammen og er det positivt så får dere høre det.

 

Klem til alle gamle og nye kjente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...