Gå til innhold

Mars: Snart mamma te nr. 2


CathL *fikk jente 30.03.06

Anbefalte innlegg

Hei, så at du hadde fått 30.03. Fødte ikke du i Arendal? Jeg fikk min lille jente den 30. også, på SSA. Klokka 03.35:) Reiste hjem igjen samme dagen, så jeg var der ikke så lenge;) Tenkte jeg kanskje hadde sett deg på avdelingen. så at det kom opp to "knappenåler" på kalenderen etter min lille rosa nål:) En blå, og en rosa til, om jeg ikke husker feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ja jeg fikk den 30.03 i Arendal kl 1037. Den blå nålen var meg:) Kom på sjukehuset kl 7 på morgenen. Jeg ble liggende på rom 431. Jeg reiste hjem igjen på lørdag.. Gikk alt bra? Går det bra nå? Var det din Første?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk bra ja. Tok 4 timer fra første rie:) Raskt og heftig...Det var min nr. 2. Jeg har en gutt på snart 6 år fra før. Så det ble visst litt mellomrom:)

 

Vi hadde en hektisk dag på sykehuset ja. Med hørselscreening osv på mandagen. Holdt på å bli gal av all ventingen.

 

Antar at du også var der på mandagen, siden du spør;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var der. Jeg sto der med gutten i bilstolen. Kansje du såg meg? Ja det var en virkelig hektisk dag. Mye venting. Jeg har ei jente som blir 3 nå i mai fra før. Hos meg tok d ca 2.5 time fra første rie.

Gøy å bli kjent med nye..

 

Ikke bodd her nede lenger enn siden juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...