Gå til innhold

Babyen gir fra seg noen skikkelig hogg nedover!! Au au!! Flere?


ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Det gjør skikkelig vondt altså!!! Akkurat som en spiss gjenstand som stikkes ned i bekkenet, når hun rører på seg helt nederst!! Holdte på sånn i går kveld og i natt. Nesten ikke sovet... Hun ligger med hodet langt nede har jeg fått beskjed om, men er visst ikke festa! Er 36+1.

 

Flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare kjent bevegelser som har gjort vondt et par ganger - men da har det vært der nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har hatt noe som kan kjennes ut som stupe øvelser rett ned og det kjennes ut som babyen da kommer så langt ned at hun er halveis ute og da klarer jeg ikke sitte så vondt og ubehagelig er d. Min er heller ikke festet og har holdt på slik en del uker (er nå i uke 38), med visse mellomrom. Fikk beskjed dette var vanlig spes hos førstegangs, som jeg er, og at de gjør det for å utvide der nede siden det er så trangt. Høres jo fint ut, en slags modning. Det betyr vel at ting er som de skal, men det er ikke godt. En gang blir de vel sittende fast, men ikke alle gjør det heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Godt forklart, Mini LK!! Da kan man vel regne med noen uker til med disse stupeøvelsene da!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre det er normalt iallefall! Og hvis det bidrar til modning, så er jo ingenting bedre enn det...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ma-79.... Hehe, morsomt å lese hvor like vi er da... Jeg har termin 6/5, så jeg er 36+0 i dag. Har det akkurat som deg..... Lillegutten min "hogger" seg også nedover... var hos jordmor på mandag, og da sa hun at hodet nesten var festet (hun skrev HF på helseskjemaet....) Hodet lå hvertfall så langt nede i bekkenet at han ville ikke snu seg noe mer. Om kvelden er det værst.... da gjør det så vondt "nedi der" når babyen beveger på seg... men jeg tror det er hodet som fester seg skikkelig....

 

Blir spennende å følge deg i ukene som kommer da, siden vi har termin nesten på likt......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjett om. har hatt det i noen uker no, men de to siste dagene har det nesten vært helt utholdent. har bare 5 dager igjen. Så jeg håper at det sjer noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...