Gå til innhold

må si jeg er heldig ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine foreldre ringte meg i går og ba oss om å ta en tur opp til de (bor 3min unna) de satt å smila fra øre til øre og ut av luften sa de vi skal betale resten av bryllupet dere skal ikke bry dere noe mer om pengene vi ordner det for dere vil at dere skal ha ett bra bryllup å dere er unge ikke mas med å spare å holde på og de betaler jo bil sjåfør kaker hotellrom klær sminke blomster sko undertøy++++++ fikk sjokk vi å er i himmelen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig!

vi får 20 000 tilsammen av mine og hans foreldre og når vi sitter her og kalkulerer ser vi at vi kommer langt med det. for i tillegg skal ma betale brudekjolen min og brudepikekjolene til jentene.

vi er veldig heldige for vi kjenner noen som kjenner noen i alle kretser, spes samboer har venner overalt. så vi har fiksa det meste egentlig;o)

Skrevet

Aa! Saa heldig da! Herlig aa slippe aa bekymre seg mer for det! Jeg faar 25000 av mine foreldre, og er ogsaa overlykkelig for det! I tillegg faar vi noe av foreldrene hans, men jeg aner ikke hvor mye. Men de har ikke saa god raad da, stakkar.. Vi har derfor ikke fortalt dem hvor mye vi faar av mine foreldre, saann at de ikke skal foele seg pressa eller noe.. Kos deg naa da, med resten av forberedelsene, og med shoppinga! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...