Gå til innhold

Liv?


moderen

Anbefalte innlegg

Bare et lite sannsynlighetsspørsmål: Venter nr. 4, og er straks ferdig med uke 11. Så sitter jeg her med laptop'en da, på et lite lavt bord med en liten lenestol foran. Det var behagelig før jeg ble gravid... Nå begynner det å trykke, men det som er litt rart, er at jeg synes jeg kjenner liv når jeg sitter sånn med magan trykket ned mellom beina... Akkurat der det skal være - en liten "bobling" opp- og utover... Så jeg har ikke hjerte til å ommøblere...

Kan det være liv, eller er det ønsketenkning?

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg kjente også bobling i uke 12,men var litt usikker. Syns det var veldig tidlig,men da det ble sterkere etterhvert,så ble jeg sikker på at det var babyen..

Siden du er 4.gangs,så er det vel ikke umulig.

Kos deg med "gullfisken"!!!!

Lenke til kommentar

Det gjør jeg! Sitter og sitter med magen mellom låra... Boble, boble...

Men det er jo så stille her i dag - driver alle og føder, eller?

Lenke til kommentar

Hei

Hadde det også sånn i høst... Det var sikkert litt senere i svangerskapet for meg, men er førstegangs så... Men kjenner meg absolutt igjen med den boblinga ;)))

Jeg i min uvitenhet ble nesten redd for at knøttet i magen prøvde å fortelle meg at hun holdt på å bli klemt flat :-/

Ble beroliget av jordmor at såpass tålte barnet ;)))

Lenke til kommentar

Det boblet veldig tidlig her også. Tror faktisk det kan være mulig at det er babyen. Men til meg forble det så med denne boblingen veeeeldig lenge, slik at skikkelige spark etc. kjente jeg første en stund etter uke 20. Jm mente at det kunne skyldes at maven var stor (kort tid siden forrige svangerskap slik at alt "datt" ut veldig fort) og at babyen derfor hadde svært god plass. Og akkurat nå er det vel nesten så jeg til tider savner den tiden. Nå begynner det å bli trangt - og det har ikke min lille prinsesse skjønt helt enda... Så her ommøblerer hun stadig vekk. Favorittstilling ser selv i uke 32 ut til å være å sitte med hodet oppe under mellomgulvet mitt. Godt at det uansett blir ks her ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...